StPr/25/8557
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
- wynagrodzenie określane na podstawie doświadczenia i umiejętności kandydata, - umowę o pracę na uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wysługę lat - dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. wczasy pod gruszą - dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci oraz refundacja wypoczynku dzieci - działania na rzecz pracownika w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zakres obowiązków:
- Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w elektronicznym obiegu dokumentów i systemie ERP,
- ewidencja i aktualizacja danych kontrahentów,
- wprowadzanie dokumentów kosztowych krajowych i zagranicznych do elektronicznego obiegu dokumentów (skanowanie i weryfikacja OCR),
- wstępna kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych i ich obiegu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów wewnętrznych,
- aktywna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi,
- wsparcie w bieżących zadaniach działu.
Praca w godzinach od 07:30 do 15:30.
Miejsce pracy:
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - wykształcenia wyższego (min. licencjat), - znajomość podstaw rachunkowości, - radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu, - praktyczna znajomość systemów ERP (np. TETA EDU), - znajomości pakietu MS OFFICE, - umiejętności organizacyjne pracy własnej, - komunikatywności i wysokiej kultury osobistej, - znajomość języka angielskiego na poziomie, co najmniej podstawowym.
Inne wymagania:
- wykształcenia wyższego (min. licencjat), - znajomość podstaw rachunkowości, - radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu, - praktyczna znajomość systemów ERP (np. TETA EDU), - znajomości pakietu MS OFFICE, - umiejętności organizacyjne pracy własnej, - komunikatywności i wysokiej kultury osobistej, - znajomość języka angielskiego na poziomie, co najmniej podstawowym.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Ze względu na politykę RODO, pracodawca przyjmuje aplikacje tylko nadesłane poprzez stronę internetową GuMed: https://praca.gumed.edu.pl/62210.html

Zaloguj się przez Facebook