MONTER  KONSERWATOR URZĄDZEŃ ŁĄCZNOŚCI SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

MONTER KONSERWATOR URZĄDZEŃ ŁĄCZNOŚCI SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2574

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy.

Zakres obowiązków:
- instalacja i uruchamianie sprzętu łączności i zasilania awaryjnego w miejscach jego przeznaczenia;
- wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji sprzętu łączności i zasilania awaryjnego;
- wykonywanie planowych przeglądów profilaktycznych i konserwacyjnych eksploatowanego sprzętu;
- ocena stanu technicznego oraz jakości wykonanej naprawy sprzętu łączności i zasilania awaryjnego odbieranego z naprawy w autoryzowanych serwisach;
- wykonywanie prac modernizacyjnych na liniach kablowych, sieci strukturalnej i systemach zasilania gwarantowanego;
- wykonywanie prac monterskich na wysokości.


Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Pracodawca:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: zasadnicze zawodowe
  • posiadanie umiejętności w zakresie budowy sieci strukturalnych, posiadanie umiejętności w zakresie budowy linii kablowych, posiadanie umiejętności w zakresie budowy linii zasilania gwarantowanego
  • Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: monter konserwator urządzeń łączności Sekcji Serwisu Wydziału Łączności i Informatyki. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Chełm. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: - instalacja i uruchamianie sprzętu łączności i zasilania awaryjnego w miejscach jego przeznaczenia; - wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji sprzętu łączności i zasilania awaryjnego; - wykonywanie planowych przeglądów profilaktycznych i konserwacyjnych eksploatowanego sprzętu; - ocena stanu technicznego oraz jakości wykonanej naprawy sprzętu łączności i zasilania awaryjnego odbieranego z naprawy w autoryzowanych serwisach; - wykonywanie prac modernizacyjnych na liniach kablowych, sieci strukturalnej i systemach zasilania gwarantowanego; - wykonywanie prac monterskich na wysokości. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie co najmniej zasadnicze, - posiadanie umiejętności w zakresie budowy linii kablowych, - posiadanie umiejętności w zakresie budowy sieci strukturalnych, - posiadanie umiejętności w zakresie budowy linii zasilania gwarantowanego, - brak współpracy z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990. WYMAGANIA DODATKOWE: - doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac na liniach kablowych, sieciach strukturalnych i liniach zasilania gwarantowanego. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: - list motywacyjny, - życiorys/CV, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie, o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, inne), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. OFERUJEMY: - indywidualny rozkład czasu pracy - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy (po godzinach pracy) - miejsce do odświeżenia się - miejsce parkingowe, stojaki na rowery na terenie urzędu DODATKOWE INFORMACJE: - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. - Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy poza korpusem służby cywilnej. Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia: W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w ww. ustawie). Proponowane wynagrodzenie brutto: 4 666 zł, dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy, premia regulaminowa w wysokości 15% po przepracowaniu 3 miesięcy. Planowana data zatrudnienia: 1 luty 2025 r. Rodzaj umowy o pracę: pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Czas pracy w systemie podstawowym; 40 godz. tygodniowo. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 3 stycznia 2025 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7:3010:00 i 12:3015:00 w dni robocze. Kontakt: Wydział Kadr i Szkolenia, nr tel. (82) 568-50-91. Metody/techniki naboru: - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, - rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: [email protected] tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. 4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. 5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. 6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. 8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. 11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Pana/ią o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.


Inne wymagania:
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: monter konserwator urządzeń łączności Sekcji Serwisu Wydziału Łączności i Informatyki. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Chełm. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: - instalacja i uruchamianie sprzętu łączności i zasilania awaryjnego w miejscach jego przeznaczenia; - wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji sprzętu łączności i zasilania awaryjnego; - wykonywanie planowych przeglądów profilaktycznych i konserwacyjnych eksploatowanego sprzętu; - ocena stanu technicznego oraz jakości wykonanej naprawy sprzętu łączności i zasilania awaryjnego odbieranego z naprawy w autoryzowanych serwisach; - wykonywanie prac modernizacyjnych na liniach kablowych, sieci strukturalnej i systemach zasilania gwarantowanego; - wykonywanie prac monterskich na wysokości. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie co najmniej zasadnicze, - posiadanie umiejętności w zakresie budowy linii kablowych, - posiadanie umiejętności w zakresie budowy sieci strukturalnych, - posiadanie umiejętności w zakresie budowy linii zasilania gwarantowanego, - brak współpracy z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990. WYMAGANIA DODATKOWE: - doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac na liniach kablowych, sieciach strukturalnych i liniach zasilania gwarantowanego. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: - list motywacyjny, - życiorys/CV, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie, o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, inne), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. OFERUJEMY: - indywidualny rozkład czasu pracy - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy (po godzinach pracy) - miejsce do odświeżenia się - miejsce parkingowe, stojaki na rowery na terenie urzędu DODATKOWE INFORMACJE: - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. - Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy poza korpusem służby cywilnej. Oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia: W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w ww. ustawie). Proponowane wynagrodzenie brutto: 4 666 zł, dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy, premia regulaminowa w wysokości 15% po przepracowaniu 3 miesięcy. Planowana data zatrudnienia: 1 luty 2025 r. Rodzaj umowy o pracę: pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Czas pracy w systemie podstawowym; 40 godz. tygodniowo. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 3 stycznia 2025 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7:3010:00 i 12:3015:00 w dni robocze. Kontakt: Wydział Kadr i Szkolenia, nr tel. (82) 568-50-91. Metody/techniki naboru: - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, - rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: [email protected] tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. 4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. 5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. 6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. 8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. 11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Pana/ią o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - życiorys/CV, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie, o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 13.12.2024, 03:30
ID ogłoszenia: 100460
Udostępnij:
Dodano: 13.12.2024, 03:30
ID ogłoszenia: 100460

Zobacz inne oferty

Do góry