StPr/25/1073
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 780 do 6 900 PLN
złotych brutto - do uzgodnienia Wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku mieści się w przedziale kwot od 4780 zł do 6900 zł. Pozostałe składnik wynagrodzenia określa Zarządzenie OR.297.2021 Prezydenta Miasta Chorzów z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu Wynagradzania Urzędu Miasta Chorzów.
Zakres obowiązków:
przysposobienie do zawodu asystowanie przy czynnościach służbowych podejmowanych przez przeszkolonych strażników
ochrona porządku publicznego na terenie miasta Chorzów
realizacja zadań wynikających z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych oraz innych przepisów regulujących funkcjonowanie straży miejskiej
sporządzanie dokumentacji służbowej związanej z prowadzonymi czynnościami
współdziałanie z Policją, służbami porządkowymi i jednostkami organizacyjnymi Miasta
Miejsce pracy:
Rynek 1, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta w Chorzowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
- Prawo jazdy kat. B, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość ustaw: o strażach gminnych, przepisów regulujących funkcjonowanie straży, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych (RODO), obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, uregulowany stosunek do służby wojskowej, ukończone 21 lat, umiejętność pracy w stresie i w warunkach uciążliwych, pewność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy samodzielnie i w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Składanie ofert: Oferty składa poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego pod linkiem https://rekrutacja.chorzow.eu/ w terminie do 31 grudnia 2025 r. Informacja o kolejnych etapach naboru będzie publikowana wg indywidualnych numerów nadanych każdej ofercie pracy na stronie internetowej Urzędu Miasta w Biuletynie Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty dla aplikacji składanych online: wypełniony elektronicznie formularz rekrutacyjny list motywacyjny oraz CV (dodane jako załącznik do formularza rekrutacyjnego) skany dokumentów potwierdzających wykształcenie (dodane jako załącznik do formularza rekrutacyjnego) skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy oraz uprawnienia (dodane jako załącznik do formularza rekrutacyjnego) Wymagane oświadczenia składane w systemie elektronicznej rekrutacji: oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oświadczenie kandydata o braku skazania za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oświadczenie o zgodności z prawdą i ze stanem faktycznym, danych wpisanych w formularzu rekrutacyjnym Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miasta, telefon nr 32 4165305 lub 32 4165000 wew. 5098 lub 424 od poniedziałku do środy w godzinach od 7:30 do 15:00, w czwartek od 7:30 do 17:00, w piątek 7:30 do 13:00. Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta oraz na stronie internetowej Urzędu w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.chorzow.eu/index.php?kat=106335931135639372 Informacja dotycząca Regulaminu zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów: https://bip.chorzow.eu/index.php?kat=172655758447187451
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny

Zaloguj się przez Facebook