StPr/25/0502
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Warunki pracy na stanowisku: Wymiar czasu pracy : pełny etat Umowa o pracę Praca administracyjno biurowa Praca na I piętrze budynku z windą Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie podlega obowiązkowi dokonywania wpłat na PFRON, a tym samym ustalania wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie biura i sekretariatu
administrowanie i prowadzenie ewidencji sprzętu biurowo komputerowego
prowadzenie rejestru pism i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
wystawianie faktur
wystawianie wezwań do zapłaty i upomnień, w stosunku do dłużników KIP oraz osób zobowiązanych na mocy prawa
przygotowywanie dokumentów do dochodzenia należności
prowadzenie inwentaryzacji w jednostce
prowadzenie procesu obsługi przedsiębiorców Inkubatora w tym nadzór nad realizacją umów zawartych pomiędzy Inkubatorem a firmą
prowadzenie rejestru delegacji służbowych
inicjowanie, opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych zarządzeń Dyrektora
Miejsce pracy:
Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Pracodawca:
KLUCZBORSKI INKUBATOR
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- 1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów: Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Obywatelstwo polskie. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie średnie, preferowane ekonomiczne. Co najmniej 5 letni staż pracy. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office ). Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne ukierunkowane na pracę z klientem oraz pracę w zespole. 2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów: Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności : Ustawy o samorządzie powiatowym Ustawy o finansach publicznych Kodeks postepowania administracyjnego Doświadczenie w pracy administracji samorządowej. Znajomość i prowadzenie inwentaryzacji. Znajomość programu VULCAN FINANSE. Znajomość programu SOD. Znajomość sporządzania deklaracji podatkowych od nieruchomości. Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy. Umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
Inne wymagania:
1.Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów: Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Obywatelstwo polskie. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie średnie, preferowane ekonomiczne. Co najmniej 5 letni staż pracy. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office ). Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne ukierunkowane na pracę z klientem oraz pracę w zespole. 2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów: Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności : Ustawy o samorządzie powiatowym Ustawy o finansach publicznych Kodeks postepowania administracyjnego Doświadczenie w pracy administracji samorządowej. Znajomość i prowadzenie inwentaryzacji. Znajomość programu VULCAN FINANSE. Znajomość programu SOD. Znajomość sporządzania deklaracji podatkowych od nieruchomości. Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy. Umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
77 456 32 60.
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie. List motywacyjny podpisany własnoręcznie. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości ). Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń w przypadku aktualnego zatrudnienia). Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności. Własnoręcznie podpisane oświadczenia o: posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Inspektora w Kluczborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), posiadaniu obywatelstwa polskiego, nieposzlakowanej opinii. VIII. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości pod adresem: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości Ul. Sienkiewicza 22 , I piętro 46 200 Kluczbork z dopiskiem: Nabór na stanowisko Inspektora Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 listopada 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Inkubatora) Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym IX. Dodatkowe informacje: 1. etap naboru otwarcie ofert nastąpi komisyjne w dniu 18 listopada 2025 r. o godz. 8.00 w pokoju nr 29 administracji Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości , w celu sprawdzenia spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu. 2. etap naboru rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 19 listopada 2025 r. o godz. 8.00 w pokoju nr 29 administracji Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. W przypadku dużej liczby kandydatów w celu zakwalifikowania do rozmowy odbędzie się test ze znajomości przepisów prawa. 3. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni o tym fakcie telefonicznie. Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w siedzibie Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 456 32 60.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook