StPr/25/0956
Rodzaj umowy:
Mianowanie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
złotych brutto - do uzgodnienia
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw dotyczących realizacji usług związanych z eksploatacją budynków będących w zasobach ZK PGM:
a) akcja zima odśnieżanie dachów, usuwanie sopli, odśnieżanie dróg,
b) czyszczenie oraz kontrola stanu technicznego przewodów kominowych,
c) innych usług niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji nieruchomości.
2. Przygotowanie danych do zawarcia umów w ramach zamówień publicznych w zakresie w/w usług.
3. Wdrażanie wytycznych Urzędu Miasta w sprawie wysokości opłat z tytułu dzierżawy.
4. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji (teczki budynków) wspólnot mieszkaniowych.
5. Przygotowywanie i comiesięczne przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego zestawień naliczeń dotyczących funduszu remontowego oraz eksploatacji.
6. Prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami wspólnot mieszkaniowych dotyczącej zobowiązań finansowych Gminy wobec wspólnot z tytułu zaliczek na fundusz remontowy i eksploatację.
7. Prowadzenie we wspólnotach mieszkaniowych bieżącej korespondencji z zarządcami, w szczególności:
prowadzenie korespondencji z najemcami lokali w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz załatwianie w ich imieniu skarg, wniosków i zażaleń kierowanych do zarządcy.
8. Weryfikacja naliczeń dla Gminy oraz zatwierdzanie rozliczeń rocznych zużycia wody w lokalach gminnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych w porozumieniu z Działem Czynszowo-
Windykacyjnym.
9. Współpraca z Działem Finansowo- Księgowym w zakresie uzgadniania sald funduszu remontowego oraz eksploatacji.
10. Przygotowanie danych na potrzeby refakturowania kosztów mediów dla wspólnot mieszkaniowych.
11. Prowadzenie ewidencji dotyczącej kosztów dostawy c.o. do budynków oraz przygotowanie danych do rozliczenia kosztów dla zarządcy oraz Działem Czynszowo- Windykacyjnym.
12. Reprezentowanie Gminy we wspólnotach mieszkaniowych w zakresie udzielonego pełnomocnictwa, a w szczególności:
a) udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych oraz oddawanie głosu w imieniu Gminy na głosowanych uchwałach,
b) prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami,
c) prowadzenie korespondencji z najemcami lokali w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz załatwianie w ich imieniu skarg, wniosków i zażaleń kierowanych do zarządcy,
d) oddawanie głosu w imieniu Gminy na uchwałach głosowanych w trybie indywidualnego zbierania głosów, po zasięgnięciu niezbędnych opinii w zakresie stanowiska Gminy w danej sprawie.
13. Dokonywanie opisu operacji gospodarczej zgodnie z zakresem obowiązków na odwrocie dokumentu księgowego i jej potwierdzenia własnoręcznym podpisem.
14. Obsługa zintegrowanego systemu informatycznego PAPIRUS SQL w zakresie przydzielonych obowiązków, w tym obsługa programu obiegu dokumentów elektronicznych PAPIRUS SQL.
15. Kompetentną obsługę interesantów, udzielania interesantom rzetelnych informacji, umożliwiając im realizację ich uprawnień w sposób zgodny z prawem.
Miejsce pracy:
Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe
- Prawo jazdy kat. B, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, Ustawy o własności lokali, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawa z zamówieniach publicznych, Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy lub wyższe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność, Wymagania pożądane mile widziane doświadczenie w pracy z Zarządcami Wspólnot Mieszkaniowych, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres., obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Ofertę zawierającą: list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające okres zatrudnienia), kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej opatrzone własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- opatrzone własnoręcznym podpisem. należy złożyć w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją nabór na stanowisko urzędnicze starszego referenta ds. eksploatacyjnych w Dziale Eksploatacji w nieprzekraczalnym terminie do 27 października 2025 r. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego PGMw Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM, nr telefonu 32 757 15 26 lub 32 757 15 20 od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00, w czwartek od 7:00 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00. Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego w Chorzowie www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy). Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem: www.zkpgm.bip.chorzow.eu Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów nadanych każdej ofercie pracy. Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie: https://zkpgm.bip.chorzow.eu/index.php?kat=172735164521189032
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny