NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.18.2025

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ NKP.111.18.2025

Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0895

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
złotych brutto - do uzgodnienia

Zakres obowiązków:
1. Bezpośrednia obsługa interesantów w tym m.in. przyjmowanie wniosków, pism i dokumentów oraz pomoc
interesantom w ich wypełnianiu;
2. Obsługa telefoniczna Zakładu;
3. Przyjmowanie faktur wraz ze sprawdzeniem kompletności dokumentów w tym zakresie oraz ich rejestracja;
4. Weryfikacja, rejestracja, segregacja, przechowywanie i przekazywanie dokumentacji zgodnie
z obowiązującymi normatywami;
5. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;
6. Zamieszczanie i monitorowanie ogłoszeń w prasie;
7. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie bieżącego uzupełniania informacji podlegających
publikacji;
8. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie
z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych;
9. Obsługa floty samochodowej zgodnie z obowiązującym regulaminem w zakresie codziennego
przekazywania/odbierania pojazdów oraz codziennej kontroli pojazdów w tzw. bazie;
10. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi

Miejsce pracy:
Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Pracodawca:
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres,, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na teryrorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym o przepisach o Służbie Cywilnej, znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnum, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, nieposzlakowana opinia, niekaralność , czynne prawo jazdy kat. B


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Ewa Krutarz

Nr telefonu:
327571500

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Ofertę zawierającą: list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające okres zatrudnienia), kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej opatrzone własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- opatrzone własnoręcznym podpisem. należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją nabór na stanowisko urzędnicze w Dziale Obsługi Administracyjnej w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 10 października 2025 r. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM, telefon nr 32 757 15 26 lub 32 757 15 20 od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00, w czwartek od 7:00 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00. Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego w Chorzowie www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy). Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem: www.zkpgm.bip.chorzow.eu Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów nadanych każdej ofercie pracy. Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie: https://zkpgm.bip.chorzow.eu/index.php?kat=172735164521189032

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - j.w., Termin: do 10.10.2025
Dodano: 20.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 319234
Udostępnij:
Dodano: 20.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 319234

Zobacz inne oferty

Do góry