StPr/25/0896
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
zlotych brutto
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie wszelkich niezbędnych zestawień i analiz związanych z funkcjonowaniem działu, dla potrzeb wewnętrznych Zakładu oraz dla jednostek zewnętrznych m.in. Urzędu Miasta, Sądu Rejonowego,
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
2. Prowadzenie wszelkiej wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji związanej z Działem Utrzymania Technicznego.
3. Obsługa programu do ewidencjonowania zleceń.
4. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej, w tym prowadzenie niezbędnych ewidencji wg przewidzianych prawem wymagań.
5. Dbanie o sprawność oraz prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami środków ochrony indywidualnej i zbiorowej.
6. Współpraca przy organizowaniu prac szczególnie niebezpiecznych, w tym sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
7. Prowadzenie spraw związanych z kartami charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz obowiązującymi instrukcjami, w tym stanowiskowymi oraz spraw dot. oceny ryzyka zawodowego.
8. Prowadzenie spraw związanych z przeglądem elektronarzędzi, drabin itp.
9. Na polecenie bezpośredniego przełożonego, dokonywanie kontroli pracy uczestników Programu Praca za Czynsz oraz osób realizujących prace społeczno- użyteczne
Miejsce pracy:
Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- nieposzlakowana opinia, niekaralność , pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, umiejętnośc pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, umiejętność do dzielenia się informacją, umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres, znajomość przepisów z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, mile widziane doświadczenie w zawodzie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na okreslonym stanowisku, obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność,
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Lewandowska
Nr telefonu:
323497134
Wymagane dokumenty:
Ofertę zawierającą: list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające okres zatrudnienia), kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej opatrzone własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- opatrzone własnoręcznym podpisem. należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją nabór na stanowisko urzędnicze w Dziale Utrzymania Technicznego w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 26 września 2025 r. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM, telefon nr 32 757 15 26 lub 32 757 15 20 od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00, w czwartek od 7:00 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00. Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego w Chorzowie www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy). Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem: www.zkpgm.bip.chorzow.eu Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów nadanych każdej ofercie pracy.