NABÓR NA WOLNE STANOWISKO - KIEROWNIKA GOSPODARCZEGO (NR 0376)

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO - KIEROWNIKA GOSPODARCZEGO (NR 0376)

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0376

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań:
1. Zapewnienie sprawnego pod względem technicznym i eksploatacyjnym działania budynku Centrum.
2. Dokonywanie zakupów zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji w ww. zakresie.
3. Organizacja pracy podległych pracowników obsługi i bezpośredni nadzór nad nimi.
4. Troska o czystość, ład, porządek, i estetykę w szkole oraz terenach wokół.
5. Przygotowywanie wspólnie z głównym księgowym oraz dyrektorem projektów remontów, bieżących napraw oraz inwestycji - przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, nadzór nad realizacją oraz odbiór prac.
6. Współpraca z głównym księgowym w zakresie sporządzania projektu planu finansowego.
7. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Vulcan, odpowiedzialność za nie oraz za powierzone mienie szkoły, na bieżąco sporządzanie wykazu składników majątku do ubytkowania oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do kasacji sprzętu.
8. Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
9. Nadzór nad gospodarowaniem drukami ścisłego zachowania.
10. Sporządzanie sprawozdań zgodnych z zajmowanym stanowiskiem pracy.
11. Współdziałanie z Medycyną Pracy oraz firmą zajmującą się szkoleniami pracowników w zakresie BHP (kierowanie na szkolenia oraz niezbędne badania).
12. Planowanie oraz zakup odzieży ochronnej dla pracowników w ramach BHP - zgodnie z przepisani (prowadzenie rejestrów w tym zakresie).
13. Zlecenie prac usługowych firmom zewnętrznym w uzgodnieniu z dyrektorem oraz głównym księgowym (prowadzenie dokumentacji, sprawdzanie umów, odbiór prac itp.).
14. Prowadzenie całości prac związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych (prowadzenie rejestru wniosków, deklaraci o dochodach, upoważnień, sporządzanie protokołów, list oraz pism stanowiących podstawę wypłaty środków).
15. Udział jako osoba materialnie odpowiedzialna w przeprowadzeniu inwentaryzacji szkoły.
16. Obsługa interesantów.
17. Obsługa poczty e-mail, obsługa e-PUAP, e-doręczeń, wprowadzanie niezbędnych danych do programu SIO.
18. Prowadzenie korespondencji z nauczycielami za pośrednictwem e-dziennika.
19. Zastępowanie samodzielnego referenta w czasie jego nieobecności.
20. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.

Praca biurowa przy komputerze w siedzibie Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 53. Praca w godzinach od 7:00 do 15:00 (dyżur wg grafiku w co drugą sobotę miesiąca).

Miejsce pracy:
Prezydenta Gabriela Narutowicza 53, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
MEDYCZNO SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korxystanie z pełni praw publicznych 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika gospodarczego (preferowane ukończenie ekonomicznych lub administracyjnych studiów wyższych) 5. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa 6. Nieposzlakowana opinia 7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera Wymagania dodatkowe: 1. Wiedza za zakresu: rahunkowości, administraji samorządowej i prawa oświatowego 2. Znajomość programów: Inwentarz VULCAN, SIO 3. Umiejętność pracy w zespole' 4. Umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analitycznego myślenia oraz chęć rozwoju i nauki 5. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy (preferowane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej)


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korxystanie z pełni praw publicznych 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika gospodarczego (preferowane ukończenie ekonomicznych lub administracyjnych studiów wyższych) 5. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa 6. Nieposzlakowana opinia 7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera Wymagania dodatkowe: 1. Wiedza za zakresu: rahunkowości, administraji samorządowej i prawa oświatowego 2. Znajomość programów: Inwentarz VULCAN, SIO 3. Umiejętność pracy w zespole' 4. Umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analitycznego myślenia oraz chęć rozwoju i nauki 5. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy (preferowane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej)

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
52 357 62 22

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Podpisany list motywacyjny. 2. Podpisany życiorys zawodowy (CV). 3. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe. 5. Podpisane oświadczenia o posiadaniu przez kandydata: - obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowanej opinii, oraz - o zapoznaniu się z informacją, w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą, - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych, w związku z realizacją procesu rekrutacji. Metoda selekcji kacydatów: rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie praktyczne posiadanej wiedzy i kwalifikacji. Miejsca i termin składania ofert: 1. Osobiście w sekretariacie Medyczno Społecznego Centrum Kształcenia Zaeodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 53, 88-100 Inowrocław, w godz. od 7:30 do 14:30. 2. Pocztą na adres: Medyczno Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 53, 88-100 Inowrocław 3. Dokumenty należy dostarczyć lub przesłać listownie w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko kierownika gospodarczego w Medyczno Społecznym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu" 4. Dokumenty należy złożyć do dnia 14 marca 2025 roku do godz. 14:30 (liczy się data wpływu do Medyczno Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Inowrocławiu). 5. Aplikacje, które wpłyną po terminie, bądź nie będą kompletne nie będą rozpatrywane. 6. Kandydaci, których aplikacje spełnią wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie, bądź za pośrednictwem e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 7. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. 8. Dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione należy odebrać osobiście w ciągu 7 dni od otrzymania informacji z sekretariatu Centrum. W przeciwnym razie zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 52 357 62 22 Planowane zatrudnienie - od 01 kwietnia 2025 roku (umowa na zastępstwo) Dyrektor Centrum zastrzega sobie prawo odwołania naboru na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 14.03.2025
Dodano: 18.02.2025, 03:21
ID ogłoszenia: 145124
Udostępnij:
Dodano: 18.02.2025, 03:21
ID ogłoszenia: 145124

Zobacz inne oferty

Do góry