StPr/25/0422
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 400 do 9 200 PLN
Zakres obowiązków:
-kierowanie działalnością Wydziału Finansowo-Budżetowego,
-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
-wstępna kontrola rzetelności i zgodności operacji finansowych,
-nadzór nad sporządzeniem jednostkowych sprawozdań Urzędu,
-opracowywanie analiz z wykonania budżetu,
-nadzór nad prowadzeniem rachunkowości,
-przygotowanie planu finansowego Urzędu Miejskiego Nowa Sól i bieżąca kontrola jego
wykonania,
-nadzór nad prowadzeniem ewidencji i rozliczeń gminy z tytułu podatku VAT,
-bieżące kontrolowanie stopnia realizacji planu i zaangażowania wydatków,
-rozliczanie i kontrola dotacji udzielanych z budżetu gminy,
-nadzór nad terminowym rozliczaniem zobowiązań,
-nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych Gminy Nowa Sól-Miasto,
- współuczestniczenie w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych z zakresu
prowadzenia rachunkowości, w szczególności planu kont, obiegu dokumentów, kontroli
dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji,
-zapewnienie przechowywania i archiwizacji dokumentów oraz należytej ochrony danych
osobowych,
-wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z
poleceń lub upoważnień Prezydenta i Skarbnika,
-przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku.
Praca w godzinach:
Poniedziałek od 7.30 do 16:30
Wtorek - Czwartek od 7:30 do 15:30
Piątek od 7.30 do 14.30
Miejsce pracy:
Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Urząd Miejski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze, b) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy na stanowisku księgowym lub równorzędnym, c) obywatelstwo polskie, d) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku, h) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, podatków i opłat, i) wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu gminnego, j) znajomość m. in. ustaw o: finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym i samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, postępowaniu egzekucyjnym w administracji, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, k) znajomość rozporządzeń, w szczególności: dotyczących zasad rachunkowości i planów kont, dla jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie klasyfikacji budżetowej. l) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków. II. Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w księgowości JST (Urząd Gminy, Starostwo Powiatowe) lub na stanowisku Głównego Księgowego jednostki organizacyjnej lub jednostki budżetowej, b) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office, dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, w tym Besti@, c) umiejętność interpretacji aktów prawnych, d) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy, e) samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, f) umiejętność pracy w zespole oraz skutecznej komunikacji, g) wysoka kultura osobista, h) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jst, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, i) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres, j) wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz kierowanie zespołem, k) wiedza z zakresu egzekucji należności.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze, b) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy na stanowisku księgowym lub równorzędnym, c) obywatelstwo polskie, d) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku, h) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, podatków i opłat, i) wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu gminnego, j) znajomość m. in. ustaw o: finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym i samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, postępowaniu egzekucyjnym w administracji, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, k) znajomość rozporządzeń, w szczególności: dotyczących zasad rachunkowości i planów kont, dla jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie klasyfikacji budżetowej. l) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków. II. Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w księgowości JST (Urząd Gminy, Starostwo Powiatowe) lub na stanowisku Głównego Księgowego jednostki organizacyjnej lub jednostki budżetowej, b) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office, dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, w tym Besti@, c) umiejętność interpretacji aktów prawnych, d) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy, e) samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, f) umiejętność pracy w zespole oraz skutecznej komunikacji, g) wysoka kultura osobista, h) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jst, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, i) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres, j) wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz kierowanie zespołem, k) wiedza z zakresu egzekucji należności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Kulczycka
Wymagane dokumenty:
Procedura konkursowa; szczegóły na bip.nowasol.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook