NACZELNIK WYDZIAŁU FINANSOWEGO

NACZELNIK WYDZIAŁU FINANSOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 250 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0329

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN

Zakres obowiązków:
a) kierowanie, organizacja pracy, nadzór i kontrola realizacji zadań Wydziału Finansowego,
b) zastępstwo Skarbnika Powiatu/głównego księgowego budżetu w czasie jego nieobecności,
c) wstępna weryfikacja umów przekazywanych do kontrasygnaty Skarbnika Powiatu,
d) nadzór nad prowadzoną ewidencją księgową budżetu powiatu,
e) nadzór nad sporządzaniem sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki samorządu terytorialnego,
f) współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu, projektu wieloletniej prognozy finansowej, uchwały budżetowej oraz uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej,
g) nadzór nad przygotowywanymi uchwałami w sprawie zmian w budżecie powiatu oraz w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej powiatu,
h) wspomaganie Skarbnika w zakresie nadzoru nad prowadzonymi rozliczeniami podatku VAT Powiatu,
i) współpraca z bankiem prowadzącym rachunki Starostwa i Powiatu,
j) koordynowanie spraw związanych z zobowiązaniami powiatu z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek,
k) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa w zakresie powierzonych obowiązków, oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i p.poż.,
l) znajomość i przestrzeganie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatu Grodziskiego, Regulaminu pracy oraz innych zarządzeń i instrukcji regulujących wewnętrzne funkcjonowanie Starostwa,
m) wykonywanie powierzonych obowiązków sumiennie, terminowo i bezstronnie,
n) informowanie organów, instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu, jeżeli prawo tego nie zabrania, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych,
o) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
p) wykonywanie w ramach powierzonego zakresu innych zadań zleconych przez przełożonego.

Miejsce pracy:
Daleka 11A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Starostwo Powiatu Grodziskiego

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: a) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, b) pełna zdolność do czynności prawnych, c) korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia, f) wykształcenie wyższe, g) minimum 5 lat stażu pracy, w ramach którego dopuszczalne jest wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem, oraz następujące wymagania konieczne w związku z zastępowaniem Skarbnika Powiatu/głównego księgowego budżetu w czasie jego nieobecności: h) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, i) spełnienie jednego z poniższych warunków: 1) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, 2) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, 3) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, 4) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. 2. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: a) bardzo dobra znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz przepisów regulujących zasady klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości w jednostkach sektora finansów publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o samorządzie powiatowym, b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego, c) obsługa komputera (biegła obsługa programów Excel i Word), d) znajomość programu Besti@, e) umiejętność skutecznego komunikowania się.


Inne wymagania:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: a) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, b) pełna zdolność do czynności prawnych, c) korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia, f) wykształcenie wyższe, g) minimum 5 lat stażu pracy, w ramach którego dopuszczalne jest wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem, oraz następujące wymagania konieczne w związku z zastępowaniem Skarbnika Powiatu/głównego księgowego budżetu w czasie jego nieobecności: h) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, i) spełnienie jednego z poniższych warunków: 1) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, 2) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, 3) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, 4) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. 2. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: a) bardzo dobra znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz przepisów regulujących zasady klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości w jednostkach sektora finansów publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o samorządzie powiatowym, b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego, c) obsługa komputera (biegła obsługa programów Excel i Word), d) znajomość programu Besti@, e) umiejętność skutecznego komunikowania się.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Madej

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) życiorys (C.V.) zawierający imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, a także wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia w zakresie, w jakim dane te są wymagane do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, b) podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wyższego wykształcenia, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany minimum 5 letni staż pracy lub/i kserokopie dokumentów potwierdzających wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem, e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego, f) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie jednego z warunków wymienionych w wymaganiach koniecznych ogłoszenia w pkt 1. ppkt i) ogłoszenia o naborze, g) oświadczenia kandydata: 1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, 2. o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3. o zdolności do czynności prawnych, 4. o korzystaniu z pełni praw publicznych, 5. o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 6. o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. Uwaga: Niezłożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie aplikacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Starostwa lub pocztą (decyduje data wpływu) na adres Starostwa, ul. Daleka 11a, 05-825 Grodzisk Maz. w terminie do dnia 15 października 2025 roku (do godziny 16:00), z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru Nr WO.210.9.2025 oraz określeniem nadawcy. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną., Termin: w terminie do dnia 15 października 2025 roku, Godziny : do godziny 16:00
Dodano: 26.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 322721
Udostępnij:
Dodano: 26.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 322721

Zobacz inne oferty

Do góry