StPr/25/06689
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy Wydziału Księgowości w zakresie prowadzenia księgowości;
- nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez pracowników Wydziału w zakresie czynności wynikających z ich zakresów obowiązków i obowiązujących przepisów;
- kontrola nad ewidencją i księgowaniem środków trwałych;
- kontrola nad prowadzeniem ewidencji magazynowej;
- uzgadnianie kont księgowych;
- sporządzanie deklaracji miesięcznych VAT;
- obliczanie miesięcznych zaliczek CIT oraz sporządzanie rocznej deklaracji CIT;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych;
- kontrola analizy, ewidencji i księgowań zdarzeń gospodarczych dotyczących KZP, sporządzanie bilansu KZP;
- przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji magazynów, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
Miejsce pracy:
PLAC CZERWCA1976 ROKU 1, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość lub ekonomia
- zawód: Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - lata: 5)
- Obsługa komputera, Pakiet MS Office
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r. poz. 1135); - wykształcenie wyższe min. I stopnia w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym na kierunku finanse, rachunkowość lub ekonomia; - min. 5-letni staż pracy; - swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office oraz programami FK; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z kierowaniem księgowością; - znajomość przepisów związanych z finansami publicznymi i rachunkowością, podatkiem VAT; - dobra organizacja pracy; - samodzielność; - odpowiedzialność; - terminowość; - umiejętność zarządzania zespołem i podejmowania decyzji; - komunikatywna znajomość języka polskiego;
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r. poz. 1135); - wykształcenie wyższe min. I stopnia w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym na kierunku finanse, rachunkowość lub ekonomia; - min. 5-letni staż pracy; - swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office oraz programami FK; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): - 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z kierowaniem księgowością; - znajomość przepisów związanych z finansami publicznymi i rachunkowością, podatkiem VAT; - dobra organizacja pracy; - samodzielność; - odpowiedzialność; - terminowość; - umiejętność zarządzania zespołem i podejmowania decyzji; - komunikatywna znajomość języka polskiego;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 39 73 909
Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie. - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia. - Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia. - Podpisane oświadczenie, weryfikowane na podstawie okazania dokumentu tożsamości, że kandydat posiada obywatelstwo polskie, a w przypadku postępowań, w których o stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, dokument określony w przepisach o służbie cywilnej potwierdzający znajomość języka polskiego. - Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych. - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych. - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych jeżeli w ZRiKD wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6% * wpisać w ogłoszeniu tylko, jeżeli przedmiotowy wskaźnik jest niższy niż 6%. - Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego*.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Kandydatów prosimy o dostarczenie osobiste lub za pośrednictwem poczty kompletu dokumentów w zaklejonej kopercie do 4.07.2025 r. Na adres: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg pl. Czerwca 1976 r. nr 1, 02-495 Warszawa z dopiskiem na kopercie: RK/13/2025 Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone, jeżeli wpłynęły na ww. adres do 4.07.2025 r., Godziny : 07:00 - 15:00