StPr/25/0881
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 500 do 9 000 PLN
- dodatek za wysługę lat (5 - 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatek funkcyjny, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- kieruje pracą Wydziału Spraw Społecznych,
- organizuje i nadzoruję pracę wydziału w realizacji zadań przypisanych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Leszna do Wydziału Spraw Społecznych, a zwłaszcza:
- sprawy z zakresu profilaktyki, promocji i ochrony zdrowia,
- sprawy z zakresu przeciwdziałania i rozwiązywania problemów alkoholowych, narkotykowych i przemocy w rodzinie, w tym współpraca z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Zespołem Interdyscyplinarnym,
- koordynacja i współpraca z jednostkami pomocy społecznej i pieczy zastępczej oraz Powiatowym Urzędem Pracy mająca na celu wspólną realizację zadań,
- prowadzenie spraw z zakresu realizacji programu: Karty Dużej Rodziny oraz Wielkopolskiej Karty Rodziny; Karty
Leszczyńskiej Rodziny, wydawania Karty Małego Leszczyniaka; Ogólnopolskiej Karty Seniora, Leszczyńskiej Karty Seniora oraz Leszczyńskiej Karty Mieszkańca
- prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad realizacją zadań wykonywanych przez: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Dom Pomocy Społecznej, Środowiskowy Dom Samopomocy, Powiatowy Urząd Pracy,
- współpraca z Powiatowym Zespołem ds. Orzekania o Niepełnosprawności w obszarze wspierania osób z niepełnosprawnościami,
- działania związane z pozyskiwaniem środków oraz realizacja projektów dofinansowanych z funduszy unijnych i rządowych,
- sprawy z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz działania zmierzające do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sprawy z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- sprawy z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej.
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13637/naczelnik-wydzialu-spraw-spolecznych
Miejsce pracy:
Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Leszna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
35
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe magisterskie - co najmniej 5-letni staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych, w tym na stanowisku kierowniczym, - znajomość ustawy: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o przeciwdziałaniu narkomanii, o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o zdrowiu publicznym, o ochronie zdrowia psychicznego, o osobach starszych, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, Prawo o stowarzyszeniach, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. aktów prawnych, - wiedza z zakres realizacji programu: Karty Dużej Rodziny oraz Wielkopolskiej Karty Rodziny; Karty Leszczyńskiej Rodziny, wydawania Karty Małego Leszczyniaka; Ogólnopolskiej Karty Seniora, Leszczyńskiej Karty Seniora oraz Leszczyńskiej Karty Mieszkańca - wiedza za zakresu: funkcjonowania organizacji pozarządowych, samorządu lokalnego, realizacji polityki społecznej,funkcjonowania MOPR, DPS i ŚDS w Lesznie oraz Powiatowego Urzędu Pracy, - wiedza z zakresu polityki: senioralnej, rodzinnej, prorodzinnej, integracji społecznej, przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu, - wiedza z zakresu polityki: zdrowia publicznego, profilaktyki i rozwiązywania problemów społecznych, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, prawo, polityka społeczna, socjologia, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne, - staż pracy na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej, - doświadczenie zawodowe w jednostkach realizujących zadania ze sfery społecznej, - doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i zarządzania, - znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska, - znajomość rodzaju i zakresu spraw prowadzonych przez Wydział Spraw Społecznych, - znajomość zasady funkcjonowania administracji publicznej, organizacji urzędu i obieg dokumentów, - umiejętność: zarządzania zespołem ludzkim, kierowania pracą zespołu, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, analitycznego oraz logicznego myślenia, korzystania i stosowania przepisów prawa, stosowania własnej oceny w wyborze rozwiązań, zdolność do samodzielnego i odpowiedzialnego podejmowania decyzji kierując się wiedzą i staranną oceną, - umiejętność: obsługi komputera, w tym znajomości pakietu MS Office, obsługi urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe magisterskie - co najmniej 5-letni staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych, w tym na stanowisku kierowniczym, - znajomość ustawy: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o przeciwdziałaniu narkomanii, o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o zdrowiu publicznym, o ochronie zdrowia psychicznego, o osobach starszych, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, Prawo o stowarzyszeniach, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. aktów prawnych, - wiedza z zakres realizacji programu: Karty Dużej Rodziny oraz Wielkopolskiej Karty Rodziny; Karty Leszczyńskiej Rodziny, wydawania Karty Małego Leszczyniaka; Ogólnopolskiej Karty Seniora, Leszczyńskiej Karty Seniora oraz Leszczyńskiej Karty Mieszkańca - wiedza za zakresu: funkcjonowania organizacji pozarządowych, samorządu lokalnego, realizacji polityki społecznej,funkcjonowania MOPR, DPS i ŚDS w Lesznie oraz Powiatowego Urzędu Pracy, - wiedza z zakresu polityki: senioralnej, rodzinnej, prorodzinnej, integracji społecznej, przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu, - wiedza z zakresu polityki: zdrowia publicznego, profilaktyki i rozwiązywania problemów społecznych, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, prawo, polityka społeczna, socjologia, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne, - staż pracy na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej, - doświadczenie zawodowe w jednostkach realizujących zadania ze sfery społecznej, - doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i zarządzania, - znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska, - znajomość rodzaju i zakresu spraw prowadzonych przez Wydział Spraw Społecznych, - znajomość zasady funkcjonowania administracji publicznej, organizacji urzędu i obieg dokumentów, - umiejętność: zarządzania zespołem ludzkim, kierowania pracą zespołu, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, analitycznego oraz logicznego myślenia, korzystania i stosowania przepisów prawa, stosowania własnej oceny w wyborze rozwiązań, zdolność do samodzielnego i odpowiedzialnego podejmowania decyzji kierując się wiedzą i staranną oceną, - umiejętność: obsługi komputera, w tym znajomości pakietu MS Office, obsługi urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
65 529 81 34
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO - do pobrania z strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, - dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe kserokopie świadectw pracy, lub oryginał / kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty. Uwaga - złóż tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy, - dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata. Aplikuj do: 20 listopada 2025 roku do godziny 12:00 - dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w biurze obsługi lub w Wydziale Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych, - termin aplikacji dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu, - w przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 65 529 81 34 https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13637/naczelnik-wydzialu-spraw-spolecznych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 20.11.2025r. do godz. 12.00

Zaloguj się przez Facebook