StPr/25/0327
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
Nadzór nad działalnością i organizacją pracy Wydziału Urbanistyki i Architektury, a w szczególności:
- W zakresie zadań Referatu Zagospodarowania Przestrzennego nadzór nad:
1.Opracowywaniem aktów planowania przestrzennego, w tym:
a) przeprowadzaniem analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, w tym przyjmowaniem wniosków o zmianę i sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
b) organizacją, opracowywaniem i prowadzeniem procesu sporządzania aktów planowania przestrzennego i innych opracowań urbanistycznych,
c) tworzeniem, utrzymywaniem i udostępnianiem danych przestrzennych aktów planowania przestrzennego,
d) uczestniczeniem w pracach nad programami rozwoju miasta i inwestycji miejskich oraz w zadaniach Gminy wymagających uwzględnienia ładu przestrzennego, wiedzy urbanistycznej i architektonicznej,
e) prowadzeniem spraw związanych ze skargami na uchwały Rady Miejskiej w zakresie planowania przestrzennego.
2. Wydawaniem opinii, decyzji, zaświadczeń i udzielaniem informacji w sprawach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym:
a) ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w drodze decyzji,
b) sporządzaniem wypisów i wyrysów z aktów planowania przestrzennego oraz udzielaniem informacji o przeznaczeniu nieruchomości w tych dokumentach,
c) wydawaniem zaświadczeń o zgodności z ustaleniami planu oraz o położeniu nieruchomości w obszarze nieposiadającym obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego,
d) sporządzaniem opinii urbanistyczno-architektonicznych dla zamierzeń inwestycyjnych planowanych eksploatacji górniczych oraz gospodarki nieruchomościami, w tym opiniowaniem zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
e) opiniowaniem opracowań urbanistycznych sporządzanych przez samorząd województwa i gminy sąsiednie,
f) nakładaniem opłat od wzrostu wartości nieruchomości po uchwaleniu planu przy zbyciu nieruchomości,
g) rozpatrywaniem roszczeń ze względu na ograniczenia w dysponowaniu nieruchomością wprowadzone ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Wykonywaniem czynności administracyjnych, w tym:
a) archiwizacją aktów planowania przestrzennego,
b) współpracą z Miejską Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną oraz obsługą kancelaryjną jej prac,
c) prowadzeniem Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Jaworzna sporządzonej w formie kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.
- W zakresie zadań Referatu Budownictwa nadzór nad:
1. Prowadzeniem postępowań w sprawach:
a) wynikających z ustawy Prawo budowlane, w szczególności wydawaniem pozwoleń nabudowę, wprowadzaniem zmian do wydawanych pozwoleń na budowę, zatwierdzaniem aneksów do projektów lub projektów zamiennych, wydawaniem decyzji o przeniesieniu pozwolenia na aktualnego właściciela, rozpatrywaniem wniosków o zmianę sposobu użytkowania obiektów lub ich części, przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych,
b) stwierdzaniem samodzielności lokali użytkowych,
c) wyznaczaniem oraz wydawaniem pozwoleń na budowę składowisk odpadów na zasadach wynikających z ustawy o odpadach.
2. Wykonywaniem czynności administracyjnych, w tym:
a) prowadzeniem rejestru wniosków w sprawie pozwoleń na budowę oraz rejestru wydanych pozwoleń,
b) współpracą z organami nadzoru budowlanego nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego,
c) sporządzaniem okresowych sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji.
3. Współdziałaniem z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Jaworznie w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane oraz koordynowaniem spraw organizacyjnych związanych ze współpracą z nim.
Miejsce pracy:
Grunwaldzka 52, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Jaworznie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu architektury, urbanistyki, budownictwa, planowania przestrzennego lub gospodarki przestrzennej, udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub zaświadczeniem o zdaniu egzaminu dyplomowego, - minimum 10 lat stażu pracy w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym, udokumentowane świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającym zatrudnieniu, - doświadczenie zawodowe na stanowiskach lub w obszarze związanym z projektowaniem architektury, budownictwem, planowaniem przestrzennym, urbanistyką lub gospodarką przestrzenną, - brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl), - posiadanie obywatelstwa polskiego, - nieposzlakowana opinia, - znajomość specyfiki przestrzennej miasta Jaworzna, - umiejętność sporządzania wykładni i zastosowania ustaleń aktów planowania przestrzennego miasta Jaworzna, - umiejętność korzystania z narzędzi cyfrowych w planowaniu przestrzennym, - znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego oraz regulacji prawnych prawa administracyjnego dotyczących sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, - biegłość w rozumieniu przepisów prawa powszechnego. Wymagania dodatkowe: - wysoka kultura osobista, - skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - bardzo dobra organizacja pracy, - umiejętność kierowania zespołem, - zdolność podejmowania decyzji, - umiejętność analitycznego i przestrzennego myślenia, - umiejętność wystąpień publicznych i komunikacji, - znajomość polityki przestrzennej, gospodarczej i społecznej kraju.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu architektury, urbanistyki, budownictwa, planowania przestrzennego lub gospodarki przestrzennej, udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub zaświadczeniem o zdaniu egzaminu dyplomowego, - minimum 10 lat stażu pracy w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym, udokumentowane świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającym zatrudnieniu, - doświadczenie zawodowe na stanowiskach lub w obszarze związanym z projektowaniem architektury, budownictwem, planowaniem przestrzennym, urbanistyką lub gospodarką przestrzenną, - brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl), - posiadanie obywatelstwa polskiego, - nieposzlakowana opinia, - znajomość specyfiki przestrzennej miasta Jaworzna, - umiejętność sporządzania wykładni i zastosowania ustaleń aktów planowania przestrzennego miasta Jaworzna, - umiejętność korzystania z narzędzi cyfrowych w planowaniu przestrzennym, - znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego oraz regulacji prawnych prawa administracyjnego dotyczących sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, - biegłość w rozumieniu przepisów prawa powszechnego. Wymagania dodatkowe: - wysoka kultura osobista, - skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - bardzo dobra organizacja pracy, - umiejętność kierowania zespołem, - zdolność podejmowania decyzji, - umiejętność analitycznego i przestrzennego myślenia, - umiejętność wystąpień publicznych i komunikacji, - znajomość polityki przestrzennej, gospodarczej i społecznej kraju.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Górecka
Nr telefonu:
326181546
Wymagane dokumenty:
Oferty z nr referencyjnym UA/III zawierające: - zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, sporządzoną wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl (w zakładce Zatrudnienie, praktyki - Dokumenty do pobrania dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Miejskim w Jaworznie) lub w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225, ul. Grunwaldzka 33, - list motywacyjny, - kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu dokumentujących wymagany staż pracy, - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie kandydata o posiadaniu orzeczenia o niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać zuprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), - oświadczenie kandydata o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl (w zakładce Zatrudnienie, praktyki - Dokumenty do pobrania dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Miejskim w Jaworznie) lub w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225, ul. Grunwaldzka 33, - ewentualne referencje, - kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Zatrudnienie, praktyki - Dokumenty do pobrania dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Miejskim w Jaworznie) lub w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225, ul. Grunwaldzka 33 proszę złożyć w terminie do 15 lipca 2025 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie, przy ul. Grunwaldzkiej 33, lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiego w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno. Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej oferty zawierającej wszystkie wymagane dokumenty. Informuję, że nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Urbanistyki i Architektury w Urzędzie Miejskim w Jaworznie odbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.122.2019 Prezydenta Miasta Jaworzna z dnia 5 listopada 2019 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1725).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon