StPr/25/0655
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 858,83 PLN
Praca w wymiarze 5 godzin tygodniowo Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą Wynagrodzenie uzależnione od stopnia awansu
Zakres obowiązków:
Praca w bibliotece szkolnej
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 22, 11-040 Dobre Miasto, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gen. Józefa Bema w Dobrym Mieście
Liczba godzin pracy w tygodniu:
5
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: bibliotekoznawstwo
- Przygotowanie pedagogiczne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Łańko
Nr telefonu:
729886686
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail