StPr/25/0821
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 153 do 6 211 PLN
Wynagrodzenie zgodnie z tabelą MEN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie indywidualnych zajęć rewalidacyjnych z uczniami z orzeczeniem w atmosferze uważności, zaufania i budowaniu relacji, która naprawdę ma znaczenie. Współpraca z zaangażowaniem zespołem nauczycieli, wychowawców i specjalistów, którzy dzielą wspólną wizję wspierania dzieci w ich rozwoju. Prowadzenie dokumentacji, która pozwala uważnie śledzić postępy uczniów i świadomie planować kolejne kroki edukacyjne. Angażowanie się we wspólne działania szkoły adekwatnie do potrzeb uczniów i naszej społeczności.
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o składanie CV na adres e-mail: [email protected] lub osobiście w sekretariacie szkoły pok. 3. Kontakt telefoniczny 58 531-00-35
Miejsce pracy:
Królowej Marysieńki 10, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Pracodawca:
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.JANA III SOBIESKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
14
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
- zawód: Pedagog specjalny
- Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia kierunkowego pedagog specjalny oraz o specjalności diagnozy / terapii edukacji osób ze spektrum autyzmu warunek konieczny (akceptujemy zarówno specjalność realizowaną w trakcie studiów, jak i studia podyplomowe w tym zakresie). Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, empatii w kontaktach x dziećmi, zapału i energii do pracy, gotowości do pracy na pełen etat, chęć do rozwoju.
Inne wymagania:
Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia kierunkowego pedagog specjalny oraz o specjalności diagnozy / terapii edukacji osób ze spektrum autyzmu warunek konieczny (akceptujemy zarówno specjalność realizowaną w trakcie studiów, jak i studia podyplomowe w tym zakresie). Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, empatii w kontaktach x dziećmi, zapału i energii do pracy, gotowości do pracy na pełen etat, chęć do rozwoju.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
*