NAUCZYCIEL WSPIERAJĄCY Z KLASIE INTEGRACYJNEJ

NAUCZYCIEL WSPIERAJĄCY Z KLASIE INTEGRACYJNEJ

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 908 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/6931

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 908 PLN
W zależności od stopnia awansu.

Zakres obowiązków:
Praca z dziećmi z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w klasie integracyjnej w szkole podstawowej.



Miejsce pracy:
Żabia 20, 30-809 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 148

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Nauczyciel osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagog) (wymagany staż - lata: 1)
  • Kurs Kwalifikacyjny - oligofrenopedagogika, Przygotowanie pedagogiczne
  • [Inne] : Nauczyciel wspierający nauczanie uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w klasie integracyjnej w szkole podstawowej. Pierwsza umowa zgodnie z przepisami zostanie podpisana do ostatniego dnia zajęć edukacyjnych, możliwość kontynuacji zatrudnienia od 1 września 2025 r.


Inne wymagania:
[Inne] : Nauczyciel wspierający nauczanie uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w klasie integracyjnej w szkole podstawowej. Pierwsza umowa zgodnie z przepisami zostanie podpisana do ostatniego dnia zajęć edukacyjnych, możliwość kontynuacji zatrudnienia od 1 września 2025 r.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Jolanta Piekarska

Nr telefonu:
660 637 283

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 14.12.2024, 03:41
ID ogłoszenia: 101235
Udostępnij:
Dodano: 14.12.2024, 03:41
ID ogłoszenia: 101235

Zobacz inne oferty

Do góry