329361
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Zakres obowiązków:
-Wdrażanie i realizacja działań związanych z obsługą klientów – informowanie o ofercie firmy oraz wspieranie klientów w procesie zakupowym lub usługowym,
-Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz udzielanie informacji zwrotnej innym działom firmy w celu poprawy jakości usług,
-Utrzymywanie pozytywnej komunikacji z klientami – telefonicznie, mailowo
-Współpraca przy aktualizacji treści na stronie internetowej i kanałach komunikacji firmy w celu zapewnienia spójności przekazu dla klientów,
-Dbanie o zgodność działań z polityką firmy w zakresie kontaktu z klientem oraz reagowanie na zgłoszenia i zapytania w sposób profesjonalny i terminowy.
Miejsce pracy:
Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Znajomość podstaw obsługi komputera Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy Podstawowa znajomość narzędzi do zarządzania treścią mediów społecznościowych będzie dodatkowym atutem Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i reagowania na zgłoszenia klientów Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
Inne wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami Znajomość podstaw obsługi komputera Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy Podstawowa znajomość narzędzi do zarządzania treścią mediów społecznościowych będzie dodatkowym atutem Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i reagowania na zgłoszenia klientów Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Nr telefonu:
451053692
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail