StPr/25/0013
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych (w tym sprzedaż kredytów, produktów depozytowych, rachunków, ubezpieczeń) oraz informowanie o promocjach;
- Pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszego dla klienta produktu - Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, oferowanie nowych produktów bankowych oraz udzielanie pełnej informacji o ofercie bankowej, w tym o bieżących promocjach,
- Otwieranie i obsługa rachunków rozliczeniowych w tym bieżących i pomocniczych, oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz rachunków lokat terminowych i terminowych lokat oszczędnościowych,
- Zawieranie umów kredytowych,
- Zawieranie umów i obsługa pozostałych usług bankowych (bankowość elektroniczna, karty, usługa sms, usługa udzielania informacji na hasło),
- Przyjmowanie i księgowanie dyspozycji klientów składanych w formie przelewów,
- Obsługa kasowo-dysponencka,
- Realizacja planów i polityk, przestrzeganie regulacji i procedur oraz innych zaleceń Oddziału Banku w zakresie działalności handlowej.
Praca na dwie zmiany w godzinach: 8-16, 8:15-16:15. . Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące.
Miejsce pracy:
Stefana Żeromskiego 8, 42-445 Szczekociny, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Pracodawca:
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, bankowość, rachunkowość, marketing i zarządzanie, wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, bankowość, rachunkowość, marketing i zarządzanie
- Obsługa komputera
- Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane ekonomiczne - finanse, bankowość, rachunkowość, marketing i zarządzenie; zdolności interpersonalne, komunikacyjne, analityczne, znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność. Mile widziane doświadczenie.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie/wyższe - preferowane ekonomiczne - finanse, bankowość, rachunkowość, marketing i zarządzenie; zdolności interpersonalne, komunikacyjne, analityczne, znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność. Mile widziane doświadczenie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Lora
Nr telefonu:
034 378 77 77
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Mile widziane dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń. Kontakt z pracodawcą mailowy, telefoniczny lub osobisty w godzinach: 08.00-15.30.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-15.30