StPr/24/1152
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,5 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa wyciągów i urządzeń. Utrzymanie urządzeń w należytym stanie technicznym. Dbanie o czystość terenu Ośrodka. Bieżące naprawy urządzeń i obiektów na terenie Ośrodka. Dbanie o bezpieczeństwo osób korzystających z urządzeń.
Miejsce pracy:
57-550 Sienna 11, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
"CZARNA GÓRA" SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące
- Znajomość podstawowych zasad obsługi urządzeń i narzędzi. Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego zdobywania informacji, bardzo dobrej organizacji czasu pracy własnej. Umiejętność pracy pod presją czasu i terminowość.
Inne wymagania:
Znajomość podstawowych zasad obsługi urządzeń i narzędzi. Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego zdobywania informacji, bardzo dobrej organizacji czasu pracy własnej. Umiejętność pracy pod presją czasu i terminowość.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Ptaszyńska
Nr telefonu:
530 606 684
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail