OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY

OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 800 - 7 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0318

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 800 do 7 800 PLN

Zakres obowiązków:
Przejmowanie nieruchomości w posiadanie,
Zawieranie umów dzierżawy, najmu, użyczenia,
Prowadzenie rejestru mienia komunalnego,
Przygotowanie dokumentacji oraz projektów umów dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu realizowanych zadań.

Miejsce pracy:
Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera Word, Excel
  • Wymagania niezbędne: a) zweryfikowane na podstawie dokumentów: * wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: geodezyjny, prawniczy lub administracyjny, * co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy, * minimum 3 lata doświadczenia w administracji publicznej lub geodezji lub obrocie nieruchomościami, * znajomość obsługi komputera, pakietu Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych, * pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, * brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, * nieposzlakowana opinia, * obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b)zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej: * znajomość przepisów: * ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, * ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, * ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, * ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, * ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, * rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Wymagania dodatkowe: * prawo jazdy kat. B, * doświadczenie w pracy w administracji samorządowej będzie dodatkowym atutem, * odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność, * umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, * wysoka kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu, * wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) zweryfikowane na podstawie dokumentów: * wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: geodezyjny, prawniczy lub administracyjny, * co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy, * minimum 3 lata doświadczenia w administracji publicznej lub geodezji lub obrocie nieruchomościami, * znajomość obsługi komputera, pakietu Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych, * pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, * brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, * nieposzlakowana opinia, * obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b)zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej: * znajomość przepisów: * ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, * ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, * ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, * ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, * ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, * rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Wymagania dodatkowe: * prawo jazdy kat. B, * doświadczenie w pracy w administracji samorządowej będzie dodatkowym atutem, * odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność, * umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, * wysoka kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu, * wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Renata Dunaj

Nr telefonu:
224634607

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: * list motywacyjny, * C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy), * kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru załącznik nr 1, * skany dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, w tym zaświadczenia, certyfikaty, * skany dokumentów pracy dokumentujących staż pracy i doświadczenie wymagane w pkt 1a ( świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu oraz dokumenty, referencje potwierdzające wymagane doświadczenie); * podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2: * skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.), w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Zgłoszenia udziału w naborze prowadzone są wyłącznie w formie elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego w terminie od 18 września 2025 r. do 29 września 2025 r. Dokumenty aplikacyjne wyślij do Urzędu za pomocą poniższego PRZYCISKU: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=13a47540c1a947d7b44e04d273e1c132, Termin: od 18 września 2025 r. do 29 września 2025 r.
Dodano: 20.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 318934
Udostępnij:
Dodano: 20.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 318934

Zobacz inne oferty

Do góry