OD PODINSPEKTOR DO STARSZY INSPEKTOR W ZESPOLE ŚWIADCZEŃ

OD PODINSPEKTOR DO STARSZY INSPEKTOR W ZESPOLE ŚWIADCZEŃ

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0797

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
+ dodatek stażowy + dodatek motywacyjny

Zakres obowiązków:
1. przyjmowanie oświadczeń, wniosków, naliczanie świadczeń oraz przygotowywanie
projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń na pokrycie kosztów utrzymania
wychowanków przebywających w rodzinach zastępczych i rodzinnych domach dziecka po 18
roku życia,
2. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w
sprawie przyznania środków finansowych na utrzymanie lokalu mieszkalnego
w budynku wielorodzinnym lub domu jednorodzinnego,
3. sporządzanie zestawień do wypłaty środków finansowych na utrzymanie lokalu mieszkalnego
oraz na pokrycie kosztów utrzymania wychowanków przebywających w rodzinach
zastępczych i rodzinnych domach dziecka po 18 roku życia,
4. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 roku o Karcie Polaka
i aktów wykonawczych do ustawy,
5. prowadzenie dokumentacji wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w
zakresie należnych świadczeń oraz ustalanie ich sytuacji, niezbędnej do przyznania
świadczenia,
6. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie pomocy pieniężnej dla
pełnoletnich wychowanków, zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie
pobranych świadczeń,
7. prowadzenie rejestru wydanych decyzji dotyczących pomocy pieniężnej dla pełnoletnich
wychowanków pieczy zastępczej,
8. sporządzanie zestawień do wypłaty świadczeń pieniężnych dla pełnoletnich wychowanków
rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej.
9. obsługa programu komputerowego CAS, wprowadzanie danych oraz przekazywanie
w terminie sprawozdawczości w systemie informatycznym, w zakresie środków finansowych,
o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
10. obsługa programu komputerowego POMOST w zakresie sporządzania decyzji
administracyjnych przyznających środki finansowe, świadczenia i dodatki, o których mowa
w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
11. sporządzanie projektów porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego
dotyczącymi warunków przyjęcia i pobytu dziecka w pieczy zastępczej oraz prowadzenie
rejestru porozumień,
12. udzielanie informacji na temat przepisów dotyczących świadczeń i dodatków realizowanych
w Zespole ds. Świadczeń,
13. sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w zakresie wykonywanych obowiązków, w
tym sprawozdań resortowych, OZPS i sprawozdań opisowych,
14. Stosowanie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz przygotowywanie dokumentacji
powstałej w Zespole ds. Świadczeń do archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
15. współudział w opracowaniu i realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej i
Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych,
16. współpraca z Zespołem ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, Zespołem ds. Instytucjonalnej
Pieczy Zastępczej, Zespołem Finansowo-Księgowym oraz innym komórkami
organizacyjnymi w zakresie uzyskiwania opinii lub informacji, służących realizacji zadań
wynikających z niniejszego zakresu czynności,
17. przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących w
PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska,
18. wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub
bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
19. nadzór nad powierzonym mieniem,
20. systematyczne korzystanie ze służbowej skrzynki mailowej

Miejsce pracy:
Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
  • I. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe, 2. minimum 3-letni staż pracy, 3. obywatelstwo polskie, 4. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6. nieposzlakowana opinia, 7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet); 8. znajomość przepisów z zakresu ustaw: a) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, b) o pomocy społecznej, c) o samorządzie powiatowym, d) o pracownikach samorządowych, e) o ochronie danych osobowych, f) kodeksu postępowania administracyjnego. II. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 2. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się, 3. umiejętność pracy w zespole, 4. odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, 5. bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu, 6. dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków, 7. umiejętność zachowania pełnej dyskrecji, 8. umiejętność interpretowania przepisów, 9. umiejętność pracy pod presją czasu.


Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe, 2. minimum 3-letni staż pracy, 3. obywatelstwo polskie, 4. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6. nieposzlakowana opinia, 7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet); 8. znajomość przepisów z zakresu ustaw: a) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, b) o pomocy społecznej, c) o samorządzie powiatowym, d) o pracownikach samorządowych, e) o ochronie danych osobowych, f) kodeksu postępowania administracyjnego. II. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 2. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się, 3. umiejętność pracy w zespole, 4. odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, 5. bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu, 6. dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków, 7. umiejętność zachowania pełnej dyskrecji, 8. umiejętność interpretowania przepisów, 9. umiejętność pracy pod presją czasu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
58 672-40-63 w. 43

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Link do ogłoszenia: https://pcprwejherowo.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-ds-swiadczen-pcpr/ Dodatkowe informacje: 1. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 2. miejsce pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279A, 3. w miejscu wykonywania pracy nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy oraz dostępność do budynku, pomieszczeń biurowych i sanitarnych, 4. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PCPR w Wejherowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Nabór na stanowisko: od Podinspektora do Starszego Inspektora w Zespole ds. Świadczeń w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 20.05.2025 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2025 r. Informacje o działaniach PCPR w Wejherowie można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Wejherowie. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Ewa Leszczyńska nr tel. 58 672 27 02 wew. 43. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej PCPR Wejherowo. Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w drodze naboru, z którą zostanie nawiązany stosunek pracy, zostaną dołączone do jej akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które zostaną umieszczone w protokole naboru oraz pozostałe aplikacje będą komisyjnie niszczone po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dokumenty pozostałych osób będą przechowywane u pracownika ds. kadr przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W okresie tym, osoby te będą mogły dokonać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 09.05.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 209658
Udostępnij:
Dodano: 09.05.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 209658

Zobacz inne oferty

Do góry