StPr/25/0365
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 10 500 PLN
Zakres obowiązków:
- organizacja i koordynacja działań w zakresie bieżącego utrzymania miejskiej infrastruktury drogowej;
- bieżący monitoring potrzeb w zakresie konserwacji dróg pozostających w zarządzie Miasta;
- przygotowywanie i koordynowanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw;
- prognozowanie zapotrzebowania oraz monitorowanie wykorzystania środków budżetowych na potrzeby prowadzonych spraw;
- podejmowanie działań przywracających istniejący prawidłowy stan techniczny ulic (awarie, uszkodzenia);
- przygotowywanie dokumentacji technicznej stanowiącej podstawę do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem obowiązującym w Urzędzie (w zakresie realizowanych zadań);
- przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczych i planistycznych;
- organizowanie i koordynowanie zadań związanych z komunikacją miejską;
- przygotowanie projektów stałych organizacji ruchu oraz koordynacja w ich wprowadzaniu;
- prowadzenie postępowań w sprawie uzgodnień projektów stałej i czasowej organizacji ruchu;
- opiniowanie wniosków i potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje dla celów decyzyjnych Burmistrza lub Rady Miasta;
- wykonywanie innych zadań powierzonych do realizacji przez Burmistrza Miasta, Zastępcę Burmistrza Miasta oraz Kierownika lub Zastępcę kierownika Referatu Inwestycji i Remontów.
Miejsce pracy:
Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Milanówka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe techniczne, w zakresie inżynierii lądowej, budownictwa ogólnego, dróg i mostów lub architektury; - w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę) w dziedzinie zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku; - w przypadku wykształcenia wyższego minimum rok doświadczenia zawodowego (umowa o pracę) w dziedzinie zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku; - znajomość budowlanego procesu inwestycyjnego; - znajomość ustaw w szczególności: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o drogach publicznych z aktami wykonawczymi, Prawo budowlane z aktami wykonawczymi, Prawo zamówień publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym; - biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; - prawo jazdy kat. B; - umiejętność pracy w zespole; - gotowość do pracy w terenie; - umiejętność pracy pod presją czasu. Wymaganie dodatkowe (pożądane): - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie będzie stanowiło dodatkowy atut; - doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; - umiejętność pracy z wykorzystaniem oprogramowania do tworzenia projektów technicznych (np. AutoCad) oraz kosztorysowania (np. NormaPro); - dyspozycyjność; - skrupulatność, samodzielność, odpowiedzialność i komunikatywność; - odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, terminowość; - wysoka motywacja i przedsiębiorczość w działaniu; - samochód prywatny z możliwością wykorzystania do celów służbowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe techniczne, w zakresie inżynierii lądowej, budownictwa ogólnego, dróg i mostów lub architektury; - w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę) w dziedzinie zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku; - w przypadku wykształcenia wyższego minimum rok doświadczenia zawodowego (umowa o pracę) w dziedzinie zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku; - znajomość budowlanego procesu inwestycyjnego; - znajomość ustaw w szczególności: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o drogach publicznych z aktami wykonawczymi, Prawo budowlane z aktami wykonawczymi, Prawo zamówień publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o samorządzie gminnym; - biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; - prawo jazdy kat. B; - umiejętność pracy w zespole; - gotowość do pracy w terenie; - umiejętność pracy pod presją czasu. Wymaganie dodatkowe (pożądane): - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie będzie stanowiło dodatkowy atut; - doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; - umiejętność pracy z wykorzystaniem oprogramowania do tworzenia projektów technicznych (np. AutoCad) oraz kosztorysowania (np. NormaPro); - dyspozycyjność; - skrupulatność, samodzielność, odpowiedzialność i komunikatywność; - odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, terminowość; - wysoka motywacja i przedsiębiorczość w działaniu; - samochód prywatny z możliwością wykorzystania do celów służbowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Pakuła
Nr telefonu:
227583061
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny; - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji; - oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego ksero dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej; - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w tym publikację danych osobowych (imię i nazwisko, miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej po przeprowadzonej procedurze naboru, w informacji o wynikach naboru*; - oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Milanówka stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 102/IX/2024 Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 25 września 2024 roku. * druki kwestionariusza i oświadczeń są do pobrania na stronie www.bip.milanowek.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta