StPr/25/1156
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa interesantów, w tym:
-wykonywanie dokumentów z zasobu geodezyjnego na zlecenie osób fizycznych i prawnych;
-wykonywanie dokumentów dla jednostek wykonawstwa geodezyjnego w ramach zgłoszonych prac geodezyjnych;
2. Prowadzenie spraw związanych z:
-archiwizacją dokumentów zasobu geodezyjnego, ewidencjonowaniem i katalogowaniem dokumentacji geodezyjnej;
-ewidencjonowaniem i naliczaniem opłat za udostępnianie dokumentów z powiatowego zasobu geodezyjnego;
-naliczaniem opłat za udostępniane dokumenty na wniosek lub zgłoszenie pracy geodezyjnej.
Miejsce pracy:
Aleja Marsz.Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GDYNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- MS OFFICE
- Wymagania konieczne:obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia Wymagania: wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe doświadczenie zawodowe w zakresie pracy biurowej Znajomość przepisów: -Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze do tej ustawy -Instrukcja kancelaryjna -Kodeks postępowania administracyjnego Kompetencje: komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem, umiejętność pracy w zespole Mile widziane: wykształcenie w zakresie geodezji, gospodarki przestrzennej, administracji, doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej, doświadczenie w obsłudze interesanta, znajomość obsługi aplikacji TurboEWID, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej Warunki pracy: - wymagany kontakt osobisty, telefoniczny, przy pomocy środków komunikacji elektronicznej (e-mail, chat, komunikatory elektroniczne) z pracownikami urzędu i interesantami; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - miejsce pracy w budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 (IV piętro); - praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku; - ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiednich szerokościach umożliwiających poruszanie się osób na - wózkach inwalidzkich; - budynek wyposażony w windę spełniającą wymagania dostępności. Pracodawca oferuje: - przyjazny onboarding wsparcie na etapie wdrożenia do pracy; - możliwość uzyskania doświadczenia i rozwoju zawodowego w administracji samorządowej; - indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do studiów); - dodatek stażowy od 5% do 20%; - pakiet świadczeń socjalnych; - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka); - dodatek lojalnościowy; - umowa o pracę; - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych. Cel istnienia stanowiska: zapewnienie obsługi bieżących spraw z zakresu geodezji, kartografii i ewidencji gruntów i budynków.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne:obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia Wymagania: wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe doświadczenie zawodowe w zakresie pracy biurowej Znajomość przepisów: -Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze do tej ustawy -Instrukcja kancelaryjna -Kodeks postępowania administracyjnego Kompetencje: komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem, umiejętność pracy w zespole Mile widziane: wykształcenie w zakresie geodezji, gospodarki przestrzennej, administracji, doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej, doświadczenie w obsłudze interesanta, znajomość obsługi aplikacji TurboEWID, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej Warunki pracy: - wymagany kontakt osobisty, telefoniczny, przy pomocy środków komunikacji elektronicznej (e-mail, chat, komunikatory elektroniczne) z pracownikami urzędu i interesantami; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - miejsce pracy w budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 (IV piętro); - praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku; - ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiednich szerokościach umożliwiających poruszanie się osób na - wózkach inwalidzkich; - budynek wyposażony w windę spełniającą wymagania dostępności. Pracodawca oferuje: - przyjazny onboarding wsparcie na etapie wdrożenia do pracy; - możliwość uzyskania doświadczenia i rozwoju zawodowego w administracji samorządowej; - indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do studiów); - dodatek stażowy od 5% do 20%; - pakiet świadczeń socjalnych; - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka); - dodatek lojalnościowy; - umowa o pracę; - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych. Cel istnienia stanowiska: zapewnienie obsługi bieżących spraw z zakresu geodezji, kartografii i ewidencji gruntów i budynków.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Kraszewska
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie średnie i min. 3 lata stażu pracy (należy potwierdzić daty rozpoczęcia i zakończenia stosunku pracy, np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu) lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe; - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w zakresie pracy biurowej (należy potwierdzić charakter wykonywanej pracy oraz jej zbieżność z wymaganym w ogłoszeniu doświadczeniem zawodowym, np. zakres obowiązków, referencje, świadectwa pracy, kopie umów cywilnoprawnych, zaświadczenia z odbytego stażu, przygotowania zawodowego oraz innych form praktyki zawodowej); - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za umyślne przestępstwa skarbowe; - oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowanej opinii; - kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia wynikającego z posiadanego orzeczenia o niepełnosprawności jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Dokumenty należy składać elektronicznie, wypełniając formularz aplikacyjny dostępny na stronie: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,4/od-podinspektora-do-inspektora-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-i-geodezji-oferta-pracy-nr-2,612367 bądź w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni lub przesyłać na adres: Urząd Miasta Gdyni Wydział Kadr i Szkoleń, al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia z dopiskiem Od podinspektora do inspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji oferta pracy nr 2 lub przesłać za pomocą ePUAP. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA APLIKUJĄCEGO NA STANOWISKO W URZĘDZIE MIASTA W ZAŁĄCZNIKU NA TWOJĄ APLIKACJĘ CZEKAMY DO 29.08.2025! APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO OKREŚLONYM TERMINIE, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. Wszelkie infromacje oraz załaczniki na stronie: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,4/od-podinspektora-do-inspektora-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-i-geodezji-oferta-pracy-nr-2,612367
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - https://bip.um.gdynia.pl/