StPr/25/0364
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
- Kontrola wprowadzonych lub wprowadzenie do systemu FK dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez Referat Usług Wspólnych;
- Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;
- Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla:
+ środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych,
+ rozrachunków z kontrahentami,
+ operacji zakupu,
+ operacji gotówkowych rozliczenie kasy;
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych dla wyżej wymienionych jednostek, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów i zaczytywanie ich do systemu Besti@;
- Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca zapisów analitycznych dokonywanych na bieżąco według podziałek klasyfikacji budżetowej lub innych wymaganych kryteriów, w zakresie realizowanych zadań, z zapisami na kontach przeciwstawnych;
- Analiza na koniec każdego miesiąca prawidłowości księgowań na kontach analitycznych oraz prawidłowości powiązań między kontami;
- Bieżąca analiza i kontrola prowadzonej ewidencji pozabilansowej;
- Sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawień obrotów i sald kont syntetycznych dla każdego z prowadzonych rejestrów (dzienników cząstkowych);
- Bieżące i terminowe sporządzanie, w zakresie prowadzonych spraw, informacji, zestawień, rozliczeń i sprawozdań z wykonywanych zadań oraz sprawozdań statystycznych i finansowych;
- Bieżące i prawidłowe prowadzenie tabeli amortyzacyjnej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych jednostek obsługiwanych;
- Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce obsługiwanej inwentaryzacji;
- Bieżące przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji finansowej gromadzonej w zakresie prowadzonych spraw jednostek obsługiwanych;
- Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie;
- Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności.
Miejsce pracy:
Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Milanówka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1135); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne; - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przynajmniej 2 lata doświadczenia w księgowości; - znajomość ustaw, w szczególności: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; - biegła obsługa komputera w zakresie MS Office; - zdolności organizacyjne, analityczne i logicznego myślenia; - zaangażowanie, dociekliwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność; - umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole; - wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Wymaganie dodatkowe (pożądane): - doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych; - znajomość oprogramowania systemów księgowych; - wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1135); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne; - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przynajmniej 2 lata doświadczenia w księgowości; - znajomość ustaw, w szczególności: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; - biegła obsługa komputera w zakresie MS Office; - zdolności organizacyjne, analityczne i logicznego myślenia; - zaangażowanie, dociekliwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność; - umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole; - wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Wymaganie dodatkowe (pożądane): - doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych; - znajomość oprogramowania systemów księgowych; - wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Pakuła
Nr telefonu:
227583061
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny; - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji; - oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego ksero dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej; - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych (imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej, po przeprowadzonej procedurze naboru, w informacji o wynikach naboru*; - oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych*; - oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Milanówka stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 78/IX/2025 Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 7 kwietnia 2025 roku. * druki kwestionariusza, klauzuli informacyjnej i oświadczeń są do pobrania na stronie www.bip.milanowek.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta