StPr/25/1586
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 100 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
współpraca z komórkami Urzędu Miasta oraz instytucjami odpowiedzialnymi za realizację ustawy o pomocy publicznej w zakresie sprawozdawczości oraz monitorowania pomocy publicznej w Gminie Gdynia;
realizacja zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad gminnymi spółkami prawa handlowego pod kątem działalności formalno-prawnej;
uczestnictwo w procesach, których efektem jest zawarcie umowy powierzenia, organizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy o gospodarce komunalnej.
Miejsce pracy:
10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA GDYNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- - wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse, - znajomość przepisów: Kodeks spółek handlowych Ustawa o gospodarce komunalnej przepisy krajowe i unijne dotyczące pomocy publicznej; znajomość obsługi pakietu MS Office 365 - umiejętności i cechy osobowościowe: samodzielność nastawienie na współpracę umiejętność myślenia analitycznego - Dodatkowym atutem będzie: wykształcenie w zakresie nauk prawnych, doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru nad spółkami pod kątem ekonomiczno-prawnym, znajomość przepisów unijnych i krajowych pod kątem umów powierzenia, komunikatywność. MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO NAS, UDZIELIMY CI DODATKOWYCH INFORMACJI 58 527 36 80 58 527 36 84 58 527 36 85 58 527 36 82 58 527 36 95
Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse, - znajomość przepisów: Kodeks spółek handlowych Ustawa o gospodarce komunalnej przepisy krajowe i unijne dotyczące pomocy publicznej; znajomość obsługi pakietu MS Office 365 - umiejętności i cechy osobowościowe: samodzielność nastawienie na współpracę umiejętność myślenia analitycznego - Dodatkowym atutem będzie: wykształcenie w zakresie nauk prawnych, doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru nad spółkami pod kątem ekonomiczno-prawnym, znajomość przepisów unijnych i krajowych pod kątem umów powierzenia, komunikatywność. MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO NAS, UDZIELIMY CI DODATKOWYCH INFORMACJI 58 527 36 80 58 527 36 84 58 527 36 85 58 527 36 82 58 527 36 95
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bronisław Sagan
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty oraz oświadczenia: życiorys zawodowy; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse; kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (certyfikat, oświadczenie); oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za umyślne przestępstwa skarbowe; oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowanej opinii; kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia wynikającego z posiadanego orzeczenia o niepełnosprawności jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Dokumenty należy składać elektronicznie, wypełniając formularz aplikacyjny dostępny po skopiowaniu linka: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,4/od-podinspektora-do-specjalisty-w-wydziale-nadzoru-wlascicielskiego,615573 bądź w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni lub przesyłać na adres: Urząd Miasta Gdyni Wydział Kadr i Szkoleń, al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia z dopiskiem Od podinspektora do specjalisty w Wydziale Nadzoru Właścicielskiego oferta pracy lub przesłać za pomocą ePUAP. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA APLIKUJĄCEGO NA STANOWISKO W URZĘDZIE MIASTA W ZAŁĄCZNIKU. NA TWOJĄ APLIKACJĘ CZEKAMY DO 31.12.2025! APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO OKREŚLONYM TERMINIE, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.um.gdynia.pl

Zaloguj się przez Facebook