OD PODINSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA DS. FINANSOWO-KADROWYCH

OD PODINSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA DS. FINANSOWO-KADROWYCH

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 100 - 6 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/7860

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 100 do 6 200 PLN
wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia. Do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy.

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw osobowych pracowników związanych z nawiązaniem, zmianą,
rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy oraz sporządzanie dokumentów w tym
zakresie,
2) prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem umów cywilnoprawnych,
3) prowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze
stanowiska urzędnicze Ośrodka,
4) wystawianie pracownikom delegacji służbowych i legitymacji służbowych,
5) bieżące prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
6) nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników,
7) przygotowywanie dla pracowników skierowań na badania okresowe, kontrolne i wstępne,
8) zgłaszanie w programie Płatnik do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i zleceniobiorców oraz członków ich rodzin, a także wprowadzanie korekt i
wyrejestrowywanie,
9) prowadzenie dokumentacji związanej z wolontariatem, stażami oraz praktykami
zawodowymi,
10) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w zakresie Pracowniczych Planów
Kapitałowych i jej archiwizowanie,
11) sporządzanie okresowych sprawozdań,
12) prowadzenie dokumentacji związanej z ZFSŚ,
13) archiwizacja dokumentacji kadrowe,
14) obsługa finansowo-księgowa rachunków wyodrębnionych do prowadzenia operacji
finansowych ze środków PFRON , programu Aktywny Samorząd,
15) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych,
16) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
17) zastępstwo na stanowisku ds. płac,
18) należyte przechowanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych

Miejsce pracy:
Rataja, 83-031 Rusocin, powiat: gdański, woj: pomorskie

Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe
  • wymagania (niezbędne): 1) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania pracy 5) posiada wykształcenie średnie i minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją zadań finansowo księgowych lub wykształcenie wyższe, udokumentowany staż pracy zawodowej na stanowisku związanym z księgowością, 6) znajomość zasad i zagadnień związanych z naliczaniem płac i pochodnych od wynagrodzeń, 7) obsługa programu Płatnik, Bestia 8) znajomość prawa pracy, 9) znajomość zasad i zagadnień rachunkowości ogólnej i budżetowej, 10) znajomość obsługi programów księgowo-płacowych, 11) posiada znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz o samorządzie powiatowym, 12) posiada kompleksową znajomość zasad i zagadnień rachunkowości ogólnej i budżetowej, sprawozdawczości budżetowej. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: 1) bardzo dobra znajomość przepisów regulujących zakres zadań wykonywanych na określonym stanowisku: ustawy kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, aktów wykonawczych do w/w ustaw 2) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, 3) odpowiedzialność, dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole, wysoka kultura zawodowa, 4) dodatkowym atutem będzie doświadczenie i zatrudnienie w księgowości lub kadrach w jednostkach budżetowych w pomocy społecznej


Inne wymagania:
wymagania (niezbędne): 1) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania pracy 5) posiada wykształcenie średnie i minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją zadań finansowo księgowych lub wykształcenie wyższe, udokumentowany staż pracy zawodowej na stanowisku związanym z księgowością, 6) znajomość zasad i zagadnień związanych z naliczaniem płac i pochodnych od wynagrodzeń, 7) obsługa programu Płatnik, Bestia 8) znajomość prawa pracy, 9) znajomość zasad i zagadnień rachunkowości ogólnej i budżetowej, 10) znajomość obsługi programów księgowo-płacowych, 11) posiada znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz o samorządzie powiatowym, 12) posiada kompleksową znajomość zasad i zagadnień rachunkowości ogólnej i budżetowej, sprawozdawczości budżetowej. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: 1) bardzo dobra znajomość przepisów regulujących zakres zadań wykonywanych na określonym stanowisku: ustawy kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, aktów wykonawczych do w/w ustaw 2) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, 3) odpowiedzialność, dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole, wysoka kultura zawodowa, 4) dodatkowym atutem będzie doświadczenie i zatrudnienie w księgowości lub kadrach w jednostkach budżetowych w pomocy społecznej

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
58 773 20 85

Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art.22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy tj. Imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2. dokumenty potwierdzające wykształcenie, 3. dokumenty potwierdzające wymagający staż pracy, 4. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 5. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętności, 7. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r.poz. 1135), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebnie zbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych podpisane przez kandydata. 10.oświadczenie o treści: Zapoznałem/-ałam się z Zarządzeniem Nr 9 /2024 z dnia 17 września 2024 r. w sprawie: ustalenia Regulaminu określającego wewnętrzną procedurę zgłaszania naruszeń prawa w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim i podejmowania działań następczych. (treść dostępna pod adresem https://powiat-gdanski.biuletyn.net/?bip=1&cid=428 ) Dokumenty przedkładane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzurą ,,za zgodność z oryginałem" Termin składania dokumentów: Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do starszego inspektora ds. finansowo - kadrowych w terminie do dnia 30 października 2025 r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 18.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 336899
Wynagrodzenie
5 100 - 6 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 18.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 336899

Zobacz inne oferty

Do góry