StPr/25/1047
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 950 do 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
M.in. prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników wraz ze stosownymi rejestrami i realizacja polityki kadrowej ośrodka; prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, czasem pracy, urlopami wypoczynkowymi i rejestracja absencji chorobowej itp.; prowadznie spraw w zakresie BHP, wykonywanie czynności dot. ochrony danych osobowych we współpracy z IOD prowadzenie rejestrów upoważnień; opracowywanie projektów umów cywilnoprawnych, zarządzeń instrukcji i poleceń służbowych i innych w zakresie organizacji i administracji; prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem Składnicy Akt MOPS.
Miejsce pracy:
Derdowskiego 25, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagane wykształcenie wyższe - mile widziane administracja, zarządzanie, prawo, ekonomia Staż pracy: 6 miesięcy Samodzilność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe - mile widziane administracja, zarządzanie, prawo, ekonomia Staż pracy: 6 miesięcy Samodzilność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 678-58-65
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.30-15.30