OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA

OD STARSZEGO REFERENTA DO INSPEKTORA

Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0874

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
Zgodnie z Ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze nr 07/2025:
https://pupzgierz.bip.gov.pl/ogloszenia/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-nr-07-2025.html

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, ul. H. Barona 10, 95-100 Zgierz.

Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw w zakresie odwołań od decyzji organu I instancji, w tym rozpatrywanie odwołań, ocena zasadności wydanych decyzji administracyjnych w kontekście ich uchylenia w trybie samokontroli, a także kompletowanie dokumentacji i terminowe przekazywanie do organu odwoławczego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego
2. Prowadzenie w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego postępowań administracyjnych wszczętych na wnioski osób bezrobotnych i poszukujących pracy lub z urzędu w sprawach dotyczących statusu bezrobotnego, poszukującego pracy oraz świadczeń wynikających z ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
3. Przygotowywanie decyzji, postanowień, zawiadomień i wezwań w zakresie wykonywanych zadań.
4. Przygotowywanie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych i stażu pracy
5. Wyłączanie z ewidencji osób bezrobotnych i poszukujących pracy
6. Zgłaszanie/wyłączanie bezrobotnych do/z ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz członków ich rodzin
7. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego w zakresie wykonywanych zadań
8. Realizowanie, w ramach systemu zastępstw. innych zadań wsakaznych przez kierownika wydziału w obszarze działalności Wydziału Ewidencji, Świadczeń i Odwołań.

Miejsce pracy:
Barona 10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie

Pracodawca:
POWIATOWY URZĄD PRACY W ZGIERZU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa, w pełnym wymiarze czasu pracy; stałe godziny pracy; użytkowanie sprzętu biurowego; praca przy monitorze ekranowym, z dokumentami, obsługa klikentów Urzędu, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%. Wymagania niezbędne: 1. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 2. Niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 4. Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja). 5. Doświadczenie zawodowe: -dla stanowiska: starszy referent minimum roczny staż pracy, -dla stanowiska: inspektor minimum 3-letni staż pracy, 6. Znajomość wskazanych aktów prawnych: -Ustawa z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, -Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, -Ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych, -Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, -Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)L.119/1 (RODO). 7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office). 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 9. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: -skrupulatność w realizacji zadań, -umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy w warunkach ograniczonego czasu, -umiejętność dokonywania analizy formalno-prawnej dokumentów, -mile widziany staż pracy w administracji publicznej. Miejsce składania lub przesłania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie urzędu (kancelaria podawcza) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. H. Barona 10, 95-100 Zgierz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór nr 07/2025 na stanowisko urzędnicze: od starszego refereta do inspektora ZE". Termin składania aplikacji: do dnia 03.11.2025 roku do godz. 14:30 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie oraz niezawierające wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a-b oraz f-m, każdorazowo winny być opatrzone odręcznym podpisem kandydata. Brak wymaganego podpisu kandydata na dokumentach dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru. Dodatkowe informacje: Dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem. Dla kandydatów, którzy złożą dokumenty aplikacyjne i spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostanie przeprowadzony test sprawdzający wiedzę z zakresu aktów prawnych wskazanych w pkt 1 i/lub rozmowa kwalifikacyjna. Powiadomienie o terminie przystąpienia do testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi w formie telefonicznej bądź mailowej. Zastrzegamy prawo kontaktowania się wyłącznie z kandydatami, których aplikacje spełniły wymagania formalne. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, ul. H. Barona 10. Kandydat wyłoniony w drodze naboru do zatrudnienia na oferowanym stanowisku, będzie zobowiązany przedłożyć w kadrach Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia o niekaralności, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego. UWAGA Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu zastrzega sobie prawo odstąpienia od naboru w każdym terminie.


Inne wymagania:
Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa, w pełnym wymiarze czasu pracy; stałe godziny pracy; użytkowanie sprzętu biurowego; praca przy monitorze ekranowym, z dokumentami, obsługa klikentów Urzędu, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%. Wymagania niezbędne: 1. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 2. Niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 4. Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja). 5. Doświadczenie zawodowe: -dla stanowiska: starszy referent minimum roczny staż pracy, -dla stanowiska: inspektor minimum 3-letni staż pracy, 6. Znajomość wskazanych aktów prawnych: -Ustawa z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, -Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, -Ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych, -Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, -Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)L.119/1 (RODO). 7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office). 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 9. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: -skrupulatność w realizacji zadań, -umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy w warunkach ograniczonego czasu, -umiejętność dokonywania analizy formalno-prawnej dokumentów, -mile widziany staż pracy w administracji publicznej. Miejsce składania lub przesłania dokumentów: wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie urzędu (kancelaria podawcza) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. H. Barona 10, 95-100 Zgierz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór nr 07/2025 na stanowisko urzędnicze: od starszego refereta do inspektora ZE". Termin składania aplikacji: do dnia 03.11.2025 roku do godz. 14:30 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie oraz niezawierające wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a-b oraz f-m, każdorazowo winny być opatrzone odręcznym podpisem kandydata. Brak wymaganego podpisu kandydata na dokumentach dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru. Dodatkowe informacje: Dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem. Dla kandydatów, którzy złożą dokumenty aplikacyjne i spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostanie przeprowadzony test sprawdzający wiedzę z zakresu aktów prawnych wskazanych w pkt 1 i/lub rozmowa kwalifikacyjna. Powiadomienie o terminie przystąpienia do testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi w formie telefonicznej bądź mailowej. Zastrzegamy prawo kontaktowania się wyłącznie z kandydatami, których aplikacje spełniły wymagania formalne. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, ul. H. Barona 10. Kandydat wyłoniony w drodze naboru do zatrudnienia na oferowanym stanowisku, będzie zobowiązany przedłożyć w kadrach Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia o niekaralności, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego. UWAGA Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu zastrzega sobie prawo odstąpienia od naboru w każdym terminie.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Julia Lis

Nr telefonu:
427141285

Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu b) list motywacyjny c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie d) kserokopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy, zakres czynności) e) kserokopie dokumentów informujących o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach f) klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych - według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu g) informacja o procedurze wewnętrznej - według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu w zakładce sygnaliści h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych j) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku k) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego l) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, 95-100 Zgierz ul. H. Barona 10, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego nr 07/2025." m) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata. Dokumenty należy złożyć do dnia 03 listopada 2025 r. do godz. 14.30. w siedzibie PUP w Zgierzu
Dodano: 24.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 339752
Udostępnij:
Dodano: 24.10.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 339752

Zobacz inne oferty

Do góry