StPr/25/1741
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, przepisami i zasadami.
2. Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
3. Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4. Podpisuje dokumenty dotyczące poszczególnych operacji.
5. Podejmuje decyzje wstępnych zastrzeżeń do przedstawionej oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej zgodności z prawem.
6. Zapewnia, że zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, a jednostka posiada środki finansowe na ich pokrycie.
7. W przypadku ujawnienia nieprawidłowości zwraca dokument właściwemu pracownikowi, a w razie ich nieusunięcia- odmawia podpisania dokumentu, o czym pisemnie powiadamia dyrektora poradni.
Więcej szczegółów oferty na stronie: http://pppopole.biuletyn.info.pl/44/108/oferty-pracy-nabor-na-wolne-stanowiska.html
Miejsce pracy:
Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Opolu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, Dozór nad eksploatacją urządzeń prądotwórczych przyłączonych do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego;, Fakturowanie, Obsługa oprogramowania PŁATNIK
- [Umiejętność 2] : Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na BIP [Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office [Inne] : Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na BIP
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na BIP [Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office [Inne] : Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na BIP
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Bukowska-Golak
Nr telefonu:
774410245
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko: Głowny księgowy. 2. Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej. 3. Kwestionariusz osobowy - druk do pobrania w Poradni. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe. 5. Dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia). 6. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska: Głównego księgowego. 7. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego. 8. Oświadczenie kandydata: a) o niekaralności, b) że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywał czynności które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku: Głównego księgowego, c) o posiadaniu umiejętności, o których mowa w pkt 1 ogłoszenia. 1. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, przepisami i zasadami. 2. Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 3. Dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 4. Podpisuje dokumenty dotyczące poszczególnych operacji. 5. Podejmuje decyzje wstępnych zastrzeżeń do przedstawionej oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej zgodności z prawem. 6. Zapewnia, że zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, a jednostka posiada środki finansowe na ich pokrycie. 7. W przypadku ujawnienia nieprawidłowości zwraca dokument właściwemu pracownikowi, a w razie ich nieusunięcia- odmawia podpisania dokumentu, o czym pisemnie powiadamia dyrektora poradni. Więcej szczegółów oferty na stronie: http://pppopole.biuletyn.info.pl/44/108/oferty-pracy-nabor-na-wolne-stanowiska.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Dokumenty należy składać do 14.10.2025 r do godz 12.00