StPr/25/1966
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
Zakres obowiązków:
1.
Nadzorowanie działalności statutowej wojewódzkich samorządowych instytucji kultury.
2.
Prowadzenie spraw w zakresie powoływania, odwoływania oraz uposażania i nagradzania wojewódzkich samorządowych instytucji kultury.
3.
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z organizacją konkursów na wybór kandydata na stanowisko dyrektora w wojewódzkiej samorządowej instytucji kultury.
4.
Prowadzenie rejestru i ksiąg rejestrowych wojewódzkich samorządowych instytucji kultury.
5.
Prowadzenie i nadzorowanie spraw organizacyjno - statutowych nadzorowanych instytucji kultury, w tym m.in. przygotowywanie projektów: statutów i zmian do statutów oraz opinii do regulaminów organizacyjnych nadzorowanych wojewódzkich samorządowych instytucji kultury.
6.
Przeprowadzenie kontroli w zakresie merytorycznym i organizacyjnym w nadzorowanych wojewódzkich samorządowych instytucjach kultury.
7.
Sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji w zakresie zadań statutowych, inwestycyjno-remontowych realizowanych przez nadzorowane wojewódzkie samorządowe instytucje kultury.
8.
Przygotowanie projektów, uchwał, umów, porozumień, odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych Sejmiku oraz innych dokumentów prawnych, dotyczących zakresu działania nadzorowanych instytucji.
9.
Bieżący monitoring inwestycji i remontów realizowanych w nadzorowanej instytucji kultury.Pozostałe informacje na stronie: https://bip.opolskie.pl/2025/10/nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-departamencie-kultury-i-dziedzictwa-regionalnego/
Miejsce pracy:
Ostrówek 5, 45-088 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B
- [Umiejętność 3] : umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych oraz programów do tworzenia prezentacji, [Umiejętność 2] : wykształcenie wyższe o profilu: nauki humanistyczne, nauki społeczne, [Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office [Inne] : znajomość ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej; o muzeach; o bibliotekach; o samorządzie województwa; o ochronie danych osobowych; o rachunkowości; o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; o finansach publicznych, -pełna zdolność do czynności prawn.oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawom. wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa - ob.PL
Inne wymagania:
[Umiejętność 3] : umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych oraz programów do tworzenia prezentacji, [Umiejętność 2] : wykształcenie wyższe o profilu: nauki humanistyczne, nauki społeczne, [Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office [Inne] : znajomość ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej; o muzeach; o bibliotekach; o samorządzie województwa; o ochronie danych osobowych; o rachunkowości; o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; o finansach publicznych, -pełna zdolność do czynności prawn.oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawom. wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa - ob.PL
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, 2.list motywacyjny, 3.kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego, wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie bip.opolskie.pl lub możliwego do pobrania w Departamencie Organizacyjno-Administracyjnym - Referacie Rozwoju Personalnego Urzędu, 4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach), 5.kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie oraz dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (np. opinie i referencje), 6.kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych, 7.oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź zaświadczenie o niekaralności w tym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione jednak nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze, 9.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 10.oświadczenie kandydata na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podawanych dobrowolnie, tj. innych niż wynika to m. in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ww. danych), 11.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych). Informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym także o ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej bip.opolskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w Departamencie Organizacyjno-Administracyjnym - Referacie Rozwoju Personalnego Urzędu w Opolu przy ul. Piastowskiej 12 na I piętrze. W związku z powyższym aplikacje kandydatów powinny zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na publikowanie na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu - mojego nazwiska oraz pierwszej litery imienia dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. W przypadku braku ww. zgody, kandydaci będą informowani o ewentualnych etapach rekrutacji w odmienny sposób. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w punkcie Kancelarii Ogólnej Urzędu przy ul. Ostrówek 5, za pośrednictwem systemów teleinformatycznych na adres: [email protected] bądź pocztą na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Departament Organizacyjno-Administracyjny, Referat Rozwoju Personalnego, 45-088 Opole, ul. Ostrówek 5, z dopiskiem: Nabór na stanowisko Inspektora - DKD. OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 12 LISTOPADA 2025 r. (liczy się data wpływu do Urzędu). Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem wymogów formalnych. Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 77 44 29 330. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął co najmniej 6 %. URZĄD PRZYJAZNY OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 12 LISTOPADA 2025 r.

Zaloguj się przez Facebook