StPr/25/1445
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań
wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom
dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent
rodziny we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego
kontaktu;
4) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do
specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; zgłaszanie
do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania
dla nich rodzin przysposabiających;
5) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
6) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.
Praca wykonywana jest na terenie Powiatu Opolskiego
Miejsce pracy:
Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OPOLU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B
- Wymagannia niezbędne: 1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub 2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych; 6. posiada nieposzlakowaną opinię; 7. posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku, II. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze; 2. bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego; 3. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office; 4. prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód; 5. aktywność w działaniu; 6. empatia; 7. samodzielność; 8. sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań; 9. umiejętność nawiązywania bardzo dobrych kontaktów interpersonalnych; 10. wysoka kultura osobista; 11. odporność na stres. IV. Warunki pracy na w/w stanowisku: praca w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu, wysoki parter, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych podjazd oraz w terenie- w środowisku. Praca w wymiarze 1,00 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizycznym prowadzenie samochodu w celach służbowych. V. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu: Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2025 r. nie przekroczył 6%. VI. Klauzula informacja Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L z 2016 r. Nr 119, s.1) - dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 w 45 005 Opole tel. 77 4420504 Fax 774410505; e-mail: [email protected] , zwany dalej Administratorem, 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych: - adres poczty elektronicznej: e- mail: [email protected] lub pisemnie na adres naszej siedziby, 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko oraz ewentualnego zatrudnienia na tym stanowisku, na podstawie realizacji obowiązku prawnego administratora danych w zakresie uzyskania danych na etapie rekrutacji oraz zgody kandydata, 4. Odbiorcą Pani/Pana danych będą: 1) podmioty i organy, którym Administrator Danych Osobowych jest zobowiązany udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych powierzył wykonywanie czynności wynikające z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; 3) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych powierzył wykonywanie czynności związane z obsługą informatyczną; 5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu na jaki zostają zebrane: 1) dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostaje wyłoniony w procesie rekrutacji zostają dołączone do akt osobowych, 2) dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, następnie zniszczone. 3) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub odbierane przez zainteresowanych. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo do sprostowania usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 8. W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody w dowolnym momencie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu naboru;
Inne wymagania:
Wymagannia niezbędne: 1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub 2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka; 2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; 3. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; 4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych; 6. posiada nieposzlakowaną opinię; 7. posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku, II. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze; 2. bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego; 3. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office; 4. prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód; 5. aktywność w działaniu; 6. empatia; 7. samodzielność; 8. sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań; 9. umiejętność nawiązywania bardzo dobrych kontaktów interpersonalnych; 10. wysoka kultura osobista; 11. odporność na stres. IV. Warunki pracy na w/w stanowisku: praca w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu, wysoki parter, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych podjazd oraz w terenie- w środowisku. Praca w wymiarze 1,00 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizycznym prowadzenie samochodu w celach służbowych. V. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu: Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2025 r. nie przekroczył 6%. VI. Klauzula informacja Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L z 2016 r. Nr 119, s.1) - dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 w 45 005 Opole tel. 77 4420504 Fax 774410505; e-mail: [email protected] , zwany dalej Administratorem, 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych: - adres poczty elektronicznej: e- mail: [email protected] lub pisemnie na adres naszej siedziby, 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko oraz ewentualnego zatrudnienia na tym stanowisku, na podstawie realizacji obowiązku prawnego administratora danych w zakresie uzyskania danych na etapie rekrutacji oraz zgody kandydata, 4. Odbiorcą Pani/Pana danych będą: 1) podmioty i organy, którym Administrator Danych Osobowych jest zobowiązany udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych powierzył wykonywanie czynności wynikające z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; 3) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych powierzył wykonywanie czynności związane z obsługą informatyczną; 5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu na jaki zostają zebrane: 1) dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostaje wyłoniony w procesie rekrutacji zostają dołączone do akt osobowych, 2) dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, następnie zniszczone. 3) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub odbierane przez zainteresowanych. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo do sprostowania usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 8. W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody w dowolnym momencie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu naboru;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Iwona Czercowa-Hamerska
Nr telefonu:
774420504
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. VII Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny, 2. Cv- dobrowolnie , 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania ze strony internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu), 4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia, 5. dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia zawodowego świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp., 6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych, 7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3), 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w pkt VI niniejszego ogłoszenia (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3), 9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3). VIII. Sposób i termin składania ofert: Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją zatrudnienie na stanowisko nie urzędnicze młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w sekretariacie w siedzibie PCPR w Opolu lub przesłać listem na adres Centrum: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27, w terminie do dnia 22 sierpnia 2025. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w formie pisemnej o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu. Nie przyjmuje się dokumentów przesłanych drogą elektroniczną. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. IX. Inne informacje: Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest: przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, że kandydat do pracy nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe wyrażenie zgody na sprawdzenie kandydata w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym przedłożenie orzeczenia lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy, kandydat przystępując do naboru przyjmuje do wiadomości informacje o których mowa w pkt. VI niniejszego ogłoszenia
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 22 sierpnia 2025.