StPr/25/1082
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. wykonywanie czynności administracyjno- biurowych związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych,
2. wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych, w tym redagowanie pism, wezwań i zawiadomień,
3. protokołowanie na rozprawach w systemie tradycyjnym i wykonywanie czynności związanych z zapisem przebiegu rozpraw w systemie cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw,
4. rejestrowanie spraw w systemie informatycznym, wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz monitorowanie zgodności i kompletności wpisów w systemie z aktami sprawy sądowej,
5. wykonywanie innych czynności z zakresu administracji sądowej.
Miejsce pracy:
Ozimska 60a, 45-368 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
Sąd Rejonowy w Opolu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Podstawowa obsługa oprogramowania Office, Internetu, kserokopiarki, drukarek, faksu i sprzetu biurowego
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz. U. z 2018 poz. 577 t.j.) w związku z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2023 poz. 2016 t.j.) urzędnikiem może być osoba: 1. która ma pełną zdolność do czynności prawnych, 2. o nieposzlakowanej opinii, 3. która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5. posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku (skierowanie do lekarza medycyny pracy nastąpi po wyłonieniu kandydata do zatrudnienia, warunkiem zatrudnienia będzie uzyskanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia, w tym w środowisku pracy z komputerem), 6. posiadająca wykształcenie średnie lub wykształcenie średnie branżowe oraz zdany egzamin maturalny, 7. posiadająca umiejętność obsługi komputera (w tym: pakietu MS Office), w tym biegłego pisania[Inne] : mile widziane doświadczenie w pracy w sądownictwie powszechnym, prokuraturze lub administracji publicznej. WYMAGANIA POŻĄDANE (DODATKOWE): 1. wykształcenie wyższe pierwszego stopnia - niezbędne do otrzymania awansu, 2. znajomość programu Microsoft Word, 3. umiejętność szybkiego, bezwzrokowego pisania na komputerze, z zachowaniem zasad ortografii i interpunkcji, 4. mile widziane doświadczenie w pracy w sądownictwie powszechnym, prokuraturze lub administracji publicznej, 5. umiejętność redagowania pisma, 6. mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do ochrony informacji niejawnych 7. Kandydaci powinni również wykazać się zdolnościami analitycznymi, komunikatywnością, odpornością na stres, kulturą osobistą, a także umiejętnością pracy w zespole. OD KANDYDATA PODCZAS PRZEBIEGU KONKURSU WYMAGANA BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ: 1. biegła znajomość programu Microsoft Office, 2. umiejętność szybkiego, bezwzrokowego pisania na komputerze, z zachowaniem zasad ortografii i interpunkcji, 3. umiejętność redagowania pism, 4. rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. Regulaminu urzędowania sądów powszechnych (Dz.U. z 2024 poz. 867 t.j.), 5. zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz. Ministra Sprawiedliwości z 2019 poz. 138).
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz. U. z 2018 poz. 577 t.j.) w związku z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2023 poz. 2016 t.j.) urzędnikiem może być osoba: 1. która ma pełną zdolność do czynności prawnych, 2. o nieposzlakowanej opinii, 3. która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5. posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku (skierowanie do lekarza medycyny pracy nastąpi po wyłonieniu kandydata do zatrudnienia, warunkiem zatrudnienia będzie uzyskanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwskazań do zatrudnienia, w tym w środowisku pracy z komputerem), 6. posiadająca wykształcenie średnie lub wykształcenie średnie branżowe oraz zdany egzamin maturalny, 7. posiadająca umiejętność obsługi komputera (w tym: pakietu MS Office), w tym biegłego pisania[Inne] : mile widziane doświadczenie w pracy w sądownictwie powszechnym, prokuraturze lub administracji publicznej. WYMAGANIA POŻĄDANE (DODATKOWE): 1. wykształcenie wyższe pierwszego stopnia - niezbędne do otrzymania awansu, 2. znajomość programu Microsoft Word, 3. umiejętność szybkiego, bezwzrokowego pisania na komputerze, z zachowaniem zasad ortografii i interpunkcji, 4. mile widziane doświadczenie w pracy w sądownictwie powszechnym, prokuraturze lub administracji publicznej, 5. umiejętność redagowania pisma, 6. mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do ochrony informacji niejawnych 7. Kandydaci powinni również wykazać się zdolnościami analitycznymi, komunikatywnością, odpornością na stres, kulturą osobistą, a także umiejętnością pracy w zespole. OD KANDYDATA PODCZAS PRZEBIEGU KONKURSU WYMAGANA BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ: 1. biegła znajomość programu Microsoft Office, 2. umiejętność szybkiego, bezwzrokowego pisania na komputerze, z zachowaniem zasad ortografii i interpunkcji, 3. umiejętność redagowania pism, 4. rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. Regulaminu urzędowania sądów powszechnych (Dz.U. z 2024 poz. 867 t.j.), 5. zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz. Ministra Sprawiedliwości z 2019 poz. 138).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bogusława Szeffel-Drożdż
Nr telefonu:
77-54-15-411
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. podanie o przyjęcie do pracy adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego w Opolu z podaniem sygnatury konkursu, 2. kwestionariusz osobowy, 3. kserokopia świadectwa dojrzałości potwierdzającego zdany egzamin maturalny oraz świadectwo ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia studiów (weryfikacja dokumentu nastąpi w kolejnym etapie konkursu), 4. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata dotyczące: a) posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, b) posiadania nieposzlakowanej opinii, c) niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, d) nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, e) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy, f) zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydata na pracownika, g) zakresu wyrażanej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Jeżeli kandydat dołączy z własnej woli inne dokumenty niż wskazane w punktach od 1 do 4 to powinien dodatkowo złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. art. 221 Kodeks pracy i ustawie z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury. Wzory kwestionariusza osobowego a także oświadczeń dostępne są w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Opolu pokój nr 4 (parter) i na stronie internetowej: www.opole.sr.gov.pl SĄD REJONOWY W OPOLU OFERUJE: 1. możliwość stałego zatrudnienia w przypadku zwolnienia lub otrzymania nowego etatu, 2. wynagrodzenie: od 5.500 zł brutto/miesiąc (pełen etat), 3. dodatek za wieloletnią pracę w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4. inne dodatkowe składniki wynagrodzenia wynikające z przepisów ustawy o pracownikach sądów i prokuratury (tj. Dz. U. z 2018 poz. 577), rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2023 poz. 2016 t.j.), 5. dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, 6. możliwość skorzystania ze świadczeń zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, 7. dofinansowanie zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, 8. możliwość zakupu ubezpieczenia z opieką medyczną, 9. możliwość udziału w szkoleniach, poszerzania własnych kompetencji, 10. ciekawą pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze, 11. rozwijanie umiejętności w obsłudze różnego rodzaju narzędzi informatycznych. TERMIN SKŁADANIA PODAŃ: Kompletne oferty w zaklejonej kopercie należy przesłać w terminie do dnia 25 czerwca 2025 r. na adres: Sąd Rejonowy w Opolu Oddział Administracyjny ul. Ozimska 60A, pok. nr 4, 45-368 Opole z dopiskiem Rekrutacja A.1101.15.2025. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 25 czerwca 2025 r. na adres: Sąd Rejonowy w Opolu Oddział Administracyjny ul. Ozimska 60A, pok. nr 4