OFERTA KONKURSOWA - PODINSPEKTOR DS. SPOŁECZNYCH I ZDROWIA PUBLICZNEGO

OFERTA KONKURSOWA - PODINSPEKTOR DS. SPOŁECZNYCH I ZDROWIA PUBLICZNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1974

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
2. Podejmowanie działań w zakresie spraw społecznych i ochrony zdrowia;
3. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu;
4. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zgromadzeniach i zbiórkach publicznych;
5. Współdziałanie przy przeprowadzaniu inwentaryzacji;
6. Realizacja zadań w zakresie informacji publicznej, petycji, skarg i wniosków;
7. Realizacja zadań związanych z wdrażaniem i działaniem Krajowego Systemu e - Faktur
8. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań.
9. Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń należących do zakresu działania.

Miejsce pracy:
Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, powiat: opolski, woj: opolskie

Pracodawca:
Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • doświadczenie w pracy w zespole, prawo jazdy kategoria - B
  • I. Wymagania niezbędne. 1.Wykształcenie minimum średnie. 2.Ogólny staż pracy co najmniej 3 lata. 3.Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która: a)jest obywatelem polskim, b)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, c)nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)cieszy się nieposzlakowaną opinią. II. Wymagania dodatkowe. 1.Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania gminy w tym w szczególności: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, - ustawy o zdrowiu publicznym, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, 2.Samodzielność, sumienność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy. 3.Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. 4.Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Exel) 5.Prawo jazdy kat. B


Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne. 1.Wykształcenie minimum średnie. 2.Ogólny staż pracy co najmniej 3 lata. 3.Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która: a)jest obywatelem polskim, b)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, c)nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d)cieszy się nieposzlakowaną opinią. II. Wymagania dodatkowe. 1.Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania gminy w tym w szczególności: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, - ustawy o zdrowiu publicznym, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, 2.Samodzielność, sumienność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy. 3.Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. 4.Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Exel) 5.Prawo jazdy kat. B

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Wiśniewska

Nr telefonu:
774640874

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty 1.Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie z danymi osobowymi (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze). 2.Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że, a)jest obywatelem polskim, b)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, c)nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) cieszy się nieposzlakowaną opinią. e)wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. 3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ), jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12.11.2025r. na adres: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.tarnowopolski.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie gminy. Dodatkowe informacje: RODO Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolski dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Tarnowie Opolskim: http://tarnowopolski.pl/2341/429/klauzula-informacyjna-urzedu-gminy-w-tarnowie-opolskim.html

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12.11.2025r
Dodano: 05.11.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 345988
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 345988

Zobacz inne oferty

Do góry