StPr/25/1942
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
dodatkowo do wynagrodzenia dodatek stażowy za przepracowane lata pracy oraz 13 pensja.
Zakres obowiązków:
1.przygotowanie i przeprowadzanie procedur zakupów (postępowań) zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulaminem zamówień publicznych,
2. kompleksowa obsługa wszystkich etapów postępowań przetargowych w sprawach o udzielenie zamówień publicznych,
3.współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowanych postępowań,
4.weryfikacja dokumentów takich jak wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
5.publikacja ogłoszeń, udział w pracach komisji przetargowej, analiza ofert, sporządzanie protokołów oraz konstruowanie umów zawartych w wyniku przetargów,
6.sporządzanie planów zamówień oraz sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
7.koordynacja i nadzór nad realizacją umów oraz ich ewidencjonowanie.
Miejsce pracy:
Witolda Pileckiego 1, 45-331 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Umiejętność organizacji na stanowisku pracy
- Wymagane wykształcenie: wyższe - kserokopia dyplomu - staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi - - kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc) - obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP* - oświadczenie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - oświadczenie - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie - nieposzlakowana opinia - oświadczenie [Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office [Inne] : co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie: wyższe - kserokopia dyplomu - staż pracy: co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi - - kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc) - obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP* - oświadczenie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - oświadczenie - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie - nieposzlakowana opinia - oświadczenie [Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office [Inne] : co najmniej 3 lata pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
77 44 61 166
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia, c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, g) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie, h) kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu dokumenty mają potwierdzać wykonywanie co najmniej 3 lata czynności (zadań) związanych z zamówieniami publicznymi, i) dokument potwierdzający niepełnosprawność wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii (w przypadku osób niepełnosprawnych) - według wzoru dołączonego do niniejszego ogłoszenia. List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem. 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Kompletne aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. płk. Witolda Pileckiego 1, 45-331 Opole (II piętro, pokój 287 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać listem na adres Jednostki w terminie do dnia 07 listopada 2025 r. z dopiskiem: dotyczy naboru na samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data faktycznego wpływu do Jednostki). Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione indywidualnie co do dalszych czynności związanym z procesem naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook