StPr/25/1475
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 129,31 PLN
+dodatek za wieloletnią pracę brutto zgodnie z wysługą lat do 20%
Zakres obowiązków:
1)Przestrzeganie regulaminów, procedur i innych przepisów obowiązujących
w Funduszu.
2) Znajomość przepisów prawnych w zakresie wykonywania zadań określonych
dla zajmowanego stanowiska pracy.
3)Terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załatwianie interesantów, udzielanie im wyczerpujących informacji.
4) Przestrzeganie zasad porządku i dyscypliny pracy.
5) Dbałość o powierzone mienie i zapewnienie przestrzegania ochrony informacji zgodnie
z obowiązującą w Funduszu polityką bezpieczeństwa informacji.
6)Dbałość o poprawne kształtowanie atmosfery pracy, służącej efektywnemu wykorzystaniu czasu pracy oraz umiejętności i doświadczenia zespołu pracowniczego.
7) Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w drodze samokształcenia, udziału w szkoleniach oraz przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Funduszu w sprawach wynikających z obowiązków określonych w części II zakresu czynności.
8) Opracowywanie materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań na zajmowanym stanowisku (w tym analiz, informacji, ocen i sprawozdań, redagowanie pism i tekstów z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania komputerowego).
9) Udział w opracowywaniu i aktualizacji systemu informatycznego Funduszu.
10)Wykonywanie zadań związanych ze współdziałaniem Funduszu z Samorządem Województwa Opolskiego, Wojewodą Opolskim, Ministerstwem Klimatu i Środowiska, Ministrem Finansów, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Opolskim Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska oraz innymi jednostkami organizacyjnymi, w tym w sprawach wynikających z porozumień zawartych przez Fundusz z tymi jednostkami.
11) Udział w pracach doraźnych zespołów problemowych powołanych przez Prezesa Zarządu do zbadania, opracowania lub zaopiniowania określonego zagadnienia, którego zakres lub stopień skomplikowania wymaga współpracy różnych komórek organizacyjnych i stanowisk pracy w Funduszu.
12) Udział w opracowywaniu i aktualizacji Księgi Procedur Funduszu.
13)Współdziałanie z Audytorem Wewnętrznym w zakresie przeprowadzanych kontroli wewnętrznych oraz z innymi Zespołami Funduszu w zakresie wykonywanych zadań.
14) Sporządzanie pisemnych notatek służbowych w sprawach mogących mieć istotny wpływ na prowadzone sprawy i decyzje podejmowane przez organy statutowe Funduszu oraz przekazywanie sporządzonych notatek członkom Zarządu Funduszu.
15) Rzetelne prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów na zajmowanym stanowisku zgodnie z obowiązującą w Funduszu instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt oraz przestrzeganie zasady pisemnego załatwiania spraw.
16) Systematyczne przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w rocznych cyklach.
17)Poddawanie się badaniom lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Obowiązki szczegółowe:
1) Sporządzanie informacji, raportów i sprawozdań z działalności Funduszu w zakresie określonym dla Zespołu oraz w zakresie niezastrzeżonym dla innych komórek organizacyjnych. Sporządzanie informacji ad hoc na potrzeby Funduszu, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ministerstwa Środowiska oraz innych podmiotów i instytucji;
2) Prowadzenie statystyk we współpracy z komórkami organizacyjnymi;
3) Udział w opracowywaniu projektów strategii, planów i sprawozdań w zakresie ogólnym, między dziedzinowym i niestrzeżonym do kompetencji innych komórek organizacyjnych;
4) Zapewnienie dostępu do informacji publicznej, w tym udzielanie odpowiedzi ws. informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.
5)Prowadzenie spraw związanych z elektronicznym systemem zarządzania dokumentacją (EZD);
6) Podejmowanie działań związanych z usprawnieniem funkcjonowania wewnętrznego systemu informatycznego PROLAN, w tym identyfikacją potrzeb, analizą ofert firmy Prolan i wdrażaniem ulepszeń systemowych;
7)Obsługa stron internetowych Funduszu, w tym Biuletynu Informacji Publicznej oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania.
8) Współpraca z Zespołem Organizacji Biura i Promocji przy podejmowaniu wszelkich działań informacyjno promocyjnych, w tym opracowywanie prezentacji.
9) Udział w planowaniu rozwoju i aktualizacji systemu informatycznego Funduszu.
10)Udział w organizacji szkoleń pracowników Funduszu w zakresie obsługi i wykorzystania sprzętu informatycznego i oprogramowania.
11) Doradztwo, organizacja i prowadzenie szkoleń pracowników Funduszu w zakresie związanym z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pracy.
12) Podejmowanie działań związanych z usprawnieniem funkcjonowania wewnętrznego systemu informatycznego PROLAN, w tym: identyfikacją potrzeb, analizą ofert firmy Prolan i wdrażaniem ulepszeń systemowych.
13) Przygotowanie dokumentów do archiwizacji w terminach przewidzianych odpowiednimi przepisami oraz archiwizacja i wykonywanie kopii danych, znajdujących się na dysku serwera Funduszu.
14) Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności innego pracownika w Zespole - nieobecności zgodnie z obowiązującą w Funduszu tabelą zastępstw.
15) Przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji wytworzonej przez Zespół według ustalonego terminarza na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego.
16)Wykonanie innych prac zleconych przez członków Zarządu Funduszu i Koordynatora Zespołu, niewymienionych, a wynikających z przepisów prawa oraz obowiązujących w Funduszu regulaminów, zasad, instrukcji i opisów procedur. Zatrudnienie na przełomie września października.
Miejsce pracy:
Krakowska 18, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - bardzo dobra znajomość Excela, - niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych; - przedłożenie wymaganych dokumentów. Wymagania dodatkowe: - umiejętność programowania; - umiejętność rozwiązywania problemów technicznych (umiejętność konfiguracji i diagnostyki komputerów, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych itp.); - doświadczenie w obsłudze EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją), - dobra organizacja pracy; - komunikatywność, uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - bardzo dobra znajomość Excela, - niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych; - przedłożenie wymaganych dokumentów. Wymagania dodatkowe: - umiejętność programowania; - umiejętność rozwiązywania problemów technicznych (umiejętność konfiguracji i diagnostyki komputerów, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych itp.); - doświadczenie w obsłudze EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją), - dobra organizacja pracy; - komunikatywność, uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Cieśla
Wymagane dokumenty:
- cv; - list motywacyjny; - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania lub dostępny w sekretariacie Funduszu); - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu (wydane nie później niż 30 dni przed datą złożenia dokumentów aplikacyjnych) oraz kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanym doświadczeniu zawodowym, kwalifikacjach i umiejętnościach; - potwierdzenie znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office (zaświadczenie, certyfikat lub oświadczenie); - oświadczenie kandydata, stwierdzające, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór do pobrania); - oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór do pobrania); - klauzula informacyjna RODO (wzór do pobrania). Inne informacje: - dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu; - lista kandydatów, których oferty spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie niezwłocznie po upływie terminu składania dokumentów, zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Funduszu. Tylko w stosunku do tych kandydatów będą podjęte dalsze działania; - dokumenty wszystkich kandydatów nie podlegają zwrotowi, zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującym w Funduszu rzeczowym wykazem akt. Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w Biurze Obsługi Klienta Funduszu w formie papierowej od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 1500 lub przesłanie pocztą na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, ul. Krakowska 53, 45-018 Opole (decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta). Przyjmuje się oferty złożone w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją Aplikacja na stanowisko Specjalisty w Zespole Planowania, Sprawozdawczości i IT (ZPS) Nabór VI
Sposób przekazania dokumentów:
Termin: Termin składania ofert upływa dnia: 19.08.2025 r. Zatrudnienia: wrzesień-październik 2025 r.