OFERTA KONKURSOWA - STANOWISKO DS. ARCHIWUM, WOJSKOWOŚCI, OSP
W REFERACIE SPRAW OBYWATELSKICH/USC

OFERTA KONKURSOWA - STANOWISKO DS. ARCHIWUM, WOJSKOWOŚCI, OSP W REFERACIE SPRAW OBYWATELSKICH/USC

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1839

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
W zakresie spraw archiwum
1.Nadzór i prowadzenie archiwum zakładowego.
2.Zarządzanie powierzchnią użytkową oraz warunkami panującymi w pomieszczeniu archiwum.
3.Współpraca z komórkami w zakresie prawidłowego tworzenia i przygotowania teczek przekazywanych do Archiwum Zakładowego.
4.Czuwanie nad poprawnością doboru klas jednolitego rzeczowego wykazu akt przez pracowników merytorycznych komórek organizacyjnych.
5.Przyjmowanie właściwie sporządzonej dokumentacji wraz z dokumentacją spraw zakończonych na podstawie poprawnie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych z poszczególnych komórek organizacyjnych.
6.Sprawdzanie zgodności dokumentacji archiwum zakładowego ze spisami zdawczo-odbiorczymi.
7.Przechowywanie, zabezpieczanie, udostępnianie i konserwacja akt w archiwum zakładowym.
8.Ewidencjonowanie dokumentacji archiwalnej zgromadzonej w archiwum Zakładowym.
9.Udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych.
10.Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej (kat.B) oraz występowanie do archiwum państwowego o zgodę brakowania akt tej kategorii.
11.Brakowanie akt kat.B oraz wydzielanie tej dokumentacji na makulaturę.
12.Okresowe przygotowanie i przekazywanie materiałów dokumentacji archiwalnej kat. A do właściwego archiwum państwowego.
B.W zakresie OSP
1.Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym:
1)ustalanie zakresu i struktury finansowania zadań realizowanych przez jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej i współudział w planowaniu budżetu w powyższym zakresie,
2)prowadzenie ewidencji jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie gminy oraz zbioru dokumentów stanowiących podstawę działania tych jednostek,
3)ocena stanu wyposażenia straży pożarnych, prowadzenie bieżących zakupów,
4)nadzór na właściwym gospodarowaniem środkami i majątkiem przekazanym przez Gminę jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych na realizację ich zadań wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej,
5)współdziałanie z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych oraz koordynacja ich działań w zakresie właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie gminy,
6)prowadzenie spraw z zakresie ubezpieczenia członków Ochotniczych Straży Pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych /MDP/,
7)prowadzenie spraw w zakresie należności za udział w akcjach ratowniczych i szkoleniach przysługującym członkom Ochotniczych Straży Pożarnych,
8)organizacja gminnych zawodów pożarniczych,
9)współdziałanie w zakresie spraw operacyjno-technicznych dotyczących jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z Komendą Miejską oraz Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Opolu,
10)współdziałanie z Oddziałami Zarządów: Wojewódzkiego, Powiatowego, i Gminnego Ochotniczych Straży Pożarnych w zakresie zadań wynikających ze statutu ZOSPRP,
11)współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków Urzędu.


W zakresie spraw wojskowych:
1.Realizacja zadań wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny, przygotowanie, prowadzenie i rejestracja osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenie ewidencji wojskowej, w tym sprawozdawczość.
2.Organizowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z kwalifikacja wojskową, listy imienne, wezwania, doprowadzanie osób nie zgłoszonych, uczestnictwo w pracach komisji, aktualizacja wykazu osób, które uchylają się od realizacji ustawowego obowiązku wojskowego.
Zatrudnienie na przełomie października listopada br.


Miejsce pracy:
Opolska 39c, 46-045 Turawa, powiat: opolski, woj: opolskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Turawa

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wymagania niezbędne 1.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2.Wykształcenie średnie bądź wyższe. 3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 6.Nieposzlakowana opinia. 7.Obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office. 8.Prawo jazdy kat.B. 9.Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw: o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. o ochronie przeciwpożarowej, o ochotniczych strażach pożarnych, o samorządzie gminnym, KPA. Wymagania dodatkowe 1.Bardzo dobra organizacja czasu pracy. 2.Umiejętność współpracy i bezkonfliktowość. 3.Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zaangażowanie w realizację zadań, odporność na stres. 4.3 letnie doświadczenie pracy w administracji. Informacja o warunkach pracy: 1.Praca w Urzędzie Gminy (parter oraz piwnica, gdzie znajduje się archiwum zakładowe). 2.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. 3.Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. 4.Praca wiąże się również z przemieszczaniem się w budynku Urzędu przystosowanym dla osób niepełnosprawnych


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne 1.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2.Wykształcenie średnie bądź wyższe. 3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 6.Nieposzlakowana opinia. 7.Obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office. 8.Prawo jazdy kat.B. 9.Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw: o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. o ochronie przeciwpożarowej, o ochotniczych strażach pożarnych, o samorządzie gminnym, KPA. Wymagania dodatkowe 1.Bardzo dobra organizacja czasu pracy. 2.Umiejętność współpracy i bezkonfliktowość. 3.Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zaangażowanie w realizację zadań, odporność na stres. 4.3 letnie doświadczenie pracy w administracji. Informacja o warunkach pracy: 1.Praca w Urzędzie Gminy (parter oraz piwnica, gdzie znajduje się archiwum zakładowe). 2.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. 3.Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. 4.Praca wiąże się również z przemieszczaniem się w budynku Urzędu przystosowanym dla osób niepełnosprawnych

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Badowska

Nr telefonu:
774175516

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny, 2)życiorys (cv) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4)kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, 5)kserokopia dokumentu poświadczającego kwalifikacje i wykształcenie zawodowe i innych dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach, 6)oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 7)oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku. 9)oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B, 10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 11)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, w którym kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. 9. Termin i miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 10 października 2025 r. do godz. 15:00 pod adres: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. archiwum, wojskowości, OSP.( decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781). Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Turawa. Wójt Gminy Turawa

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 04.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 328257
Udostępnij:
Dodano: 04.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 328257

Zobacz inne oferty

Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 PLNbrutto
Nowe
Choszczno
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 600 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
4 600 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Nowe

ELEKTRYK

5 600 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
5 600 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
30,50 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry