StPr/25/1617
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie aktywnej obserwacji obszarów objętych monitorowaniem za pomocą systemu kamer, alarmów i urządzeń sterujących w celu ujawnienia faktów popełnienia przestępstw lub wykroczeń, a także obserwowanie sprawców tych czynów,
2)przekazywanie ujawnionych podczas obserwacji nieprawidłowości odpowiednim podmiotom,
3)obsługa interesantów w zakresie: zgłaszania interwencji do Straży Miejskiej, dokumentowania wykonywanych czynności przez funkcjonariuszy straży miejskiej,
4)zabezpieczanie nagrań na potrzeby prowadzonych postępowań w sprawach o wykroczenia i przestępstwa,
5)obsługa programu E-mandat, pakietu MS Office,
6)utrzymanie łączności radiowej z patrolami w terenie i udzielanie im informacji co do zdarzeń na obserwowanym obszarze,
7)udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw i kierowanie klientów do właściwych instytucji oraz wskazywanie kompetentnych osób i miejsca do załatwienia sprawy,
8)obsługa skrzynek mailowych,
9)informowanie przełożonych o zauważonych nieprawidłowościach związanych z funkcjonowaniem monitoringu i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Straży Miejskiej,
10)współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
11)sprawowanie nadzoru nad skazanymi wykonującymi prace społeczne w soboty
i niedziele w siedzibie Wydziału Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego,
12)przekazywanie informacji o awariach infrastruktury oraz oznakowania dróg właściwym Zarządcom,
13)przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zarządzania Kryzysowego, sporządzanie raportów dobowych, podejmowanie działań zmierzających do powiadomienia przełożonych o zaistniałych zdarzeniach mających znamiona zdarzenia kryzysowego na terenie miasta i Gminy Kórnik, obsługa telefonu Zarządzania Kryzysowego,
14)wykonywania innych poleceń bezpośredniego przełożonego nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków, a związanych z zakresem działalności pracownika.
Miejsce pracy:
POZNAŃSKA 83, 62-035 Kórnik, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy Kórnik
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji, ASERTYWNOŚĆ ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, Biegła znajomość pakietu Office
- Wymagania związane ze stanowiskiem: niezbędne: obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, znajomość zagadnień w zakresie przepisów prawa wykroczeń, postępowania w sprawach o wykroczenia, kodeksu karnego, kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office), od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności: wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność i rzetelność, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem, dyspozycyjność, dyskrecja, zaangażowanie, lojalność,
Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem: niezbędne: obywatelstwo polskie (nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, znajomość zagadnień w zakresie przepisów prawa wykroczeń, postępowania w sprawach o wykroczenia, kodeksu karnego, kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet Office), od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności: wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność i rzetelność, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pracy pod presją czasu oraz z trudnym klientem, dyspozycyjność, dyskrecja, zaangażowanie, lojalność,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Pelczyk
Nr telefonu:
61-8170-411 w 604
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji, podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgloszenia telefoniczne