OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
(NR 0233)

OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO (NR 0233)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0233

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 300 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 6300,00 zł

Zakres obowiązków:
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
- pełnienie dyżurów w systemie dwuzmianowym 12-godzinnym, od godz. 7:00 do 19:00 oraz od godz. 19:00 do 7:00 zgodnie z opracowanym grafikiem służb;
- obsługa w trybie pracy zmianowej stanowisk operatorskich przeznaczonych do przyjmowania zgłoszeń alarmowych z numeru 112 oraz innych numerów alarmowych zgodnie z przyjętymi procedurami;
- ścisła współpraca i współdziałanie z jednostkami Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Dyspozytorni Medycznej oraz pozostałymi służbami ratowniczo-porządkowymi w zakresie prowadzonych działań prewencyjnych i ratowniczych;
- obsługa systemów wymiany informacji i danych oraz systemów łączności znajdujących się na wyposażeniu centrum powiadamiania ratunkowego oraz obsługa aplikacji informatycznej Systemu Teleinformatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego (STCPR);
- współdziałanie z innymi stanowiskami operatorskimi i dyspozytorskimi służb ratowniczych oraz Centrami Zarządzania Kryzysowego organów administracji rządowej i samorządowej.

Warunki pracy:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w Bydgoszczy (ul. Szubińska 4, piętro I, pomieszczenie socjalne I piętro).
Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Co oferujemy:
- dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
- atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
- możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
- możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
- możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK Pracownicze Plany Kapitałowe.

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Bydgoszczy
ul. Szubińska 4
85-312 Bydgoszcz



Miejsce pracy:
Szubińska 4, 85-312 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n e wykształcenie: średnie pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowany rosyjski, niemiecki); - znajomość przepisów ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; - ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia dla operatorów numerów alarmowych (szkolenie organizowane będzie przez pracodawcę) lub posiadanie ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych; - umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych (w tym pakietu MS Office) oraz biegłe pisanie na klawiaturze; - dyspozycyjność, mobilność, dobra dykcja i umiejętność swobody wypowiedzi; - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres; - w administracji publicznej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; d o d a t k o w e - doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych; - doświadczenie na stanowisku operatora call center; - samodzielność, kreatywność, zdolności analitycznego myślenia.


Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n e wykształcenie: średnie pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowany rosyjski, niemiecki); - znajomość przepisów ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; - ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia dla operatorów numerów alarmowych (szkolenie organizowane będzie przez pracodawcę) lub posiadanie ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych; - umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych (w tym pakietu MS Office) oraz biegłe pisanie na klawiaturze; - dyspozycyjność, mobilność, dobra dykcja i umiejętność swobody wypowiedzi; - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres; - w administracji publicznej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; d o d a t k o w e - doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych; - doświadczenie na stanowisku operatora call center; - samodzielność, kreatywność, zdolności analitycznego myślenia.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
52 349 75 84, 532 334 653

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys/CV; - własnoręcznie podpisany list motywacyjny; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydatki/kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym; - własnoręcznie podpisane oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później; - własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w zamkniętej kopercie w terminie: od dnia 31 stycznia 2025 r. do dnia 5 lutego 2025 r. na adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Kancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszcz z dopiskiem: operator numerów alarmowych - WBZK.CPR 2 etaty Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 052/349-7584 lub tel. kom. 532-334-653 DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy. 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: [email protected] lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW: - nie będą udostępniane innym odbiorcom, - będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji i procedur wewnętrznych, - w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego, - nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do: - cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem, - usunięcia danych, - przeniesienia danych, - ograniczenie przetwarzanych danych. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...) Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty pracy powinny zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia. Na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu i datę ich sporządzenia. Brak podpisu na liście motywacyjnym lub na którymkolwiek oświadczeniu uniemożliwia rozpatrzenie aplikacji. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w kancelarii ogólnej Urzędu lub przesłać listownie na adres podany w ogłoszeniu. Osoby ubiegające się o zatrudnienie składają dokumenty w formie pisemnej. Wszystkie kandydatki/wszyscy kandydaci spełniające/spełniający formalne wymagania zostaną poinformowane/poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane. Po upowszechnieniu informacji o wyniku naboru - oferty mogą być odebrane w pokoju 29 (budynek A, parter) w terminie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru. Ofert nie odsyłamy. Odbiór ofert następuje osobiście przez kandydatkę/kandydata lub przez osobę pisemnie upoważnioną za okazaniem dowodu osobistego. Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 01.02.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 131647
Udostępnij:
Dodano: 01.02.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 131647

Zobacz inne oferty

Nowe
MedCare24
Eppstein
Dodano: 12 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Charzyno
4 666 złbrutto
Dodano: 17 godz. temu
Nowe

KELNER

4 700 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Banie
4 700 złbrutto
Dodano: 17 godz. temu
Do góry