StPr/25/0693
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Wynagrodzenie 5200 zł/brutto + premia regulaminowa 10%. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 2 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
- Więcej informac na stronie: https://gpw-katowice.pracujunas.pl/offer/69170-20017068/4476480
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. z siedzibą w Katowicach, którego podstawową dziedziną działalności jest ujmowanie, uzdatnianie i sprzedaż hurtowa wody pitnej poszukuje kandydatów do pracy w Stacji Uzdatniania Wody Miedary w Tarnowskich Górach na stanowisku Operatora urządzeń uzdatniania wody.
Opis stanowiska:
1. wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn, urządzeń, instalacji technologicznych i innych będących na wyposażeniu obsługiwanego stanowiska pracy zgodnie z obowiązującą organizacją pracy,
2. zgłaszanie przełożonym zauważonych nieprawidłowości w pracy urządzeń i sieci,
3. usuwanie usterek, uszkodzeń i awarii
4. zabezpieczanie oraz utrzymywanie należytego stanu technicznego urządzeń i instalacji.
Pracodawca oferuje:
1. ciekawą i odpowiedzialną pracę w ramach umowy o pracę,
2. dofinansowanie do pakietu sportowego ,
3. możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do ubezpieczenia grupowego,
4. dodatkowe świadczenia pieniężne (premie świąteczne, bonusy finansowe),
5. nagrody jubileuszowe,
6. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (kolonie, "wczasy pod gruszą", inne)
7. imprezy integracyjne,
8. możliwości rozwoju zawodowego,
9. pracę w doświadczonym zespole w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
10. i wiele innych.
Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele i święta.
Miejsce pracy:
Polarna 71, 42-680 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Pracodawca:
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- Wymagania: - wykształcenie zasadnicze zawodowe, - doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy, - umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, - obsługa komputera, - praca w zespole, - dokładność i sumienność, - gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym. Mile widziane: - wykształcenie średnie techniczne, - doświadczenie zawodowe w branży sanitarnej, - uprawnienia energetyczne G-2E, - uprawnienia elektryczne G-1E, - prawo jazdy kat. B, - kurs obsługi i konserwacji suwnic, - uprawnienia do obsługi kos spalinowych, kosiarek, wykaszarek, - uprawnienia do obsługi pilarek mechanicznych.
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie zasadnicze zawodowe, - doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy, - umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, - obsługa komputera, - praca w zespole, - dokładność i sumienność, - gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym. Mile widziane: - wykształcenie średnie techniczne, - doświadczenie zawodowe w branży sanitarnej, - uprawnienia energetyczne G-2E, - uprawnienia elektryczne G-1E, - prawo jazdy kat. B, - kurs obsługi i konserwacji suwnic, - uprawnienia do obsługi kos spalinowych, kosiarek, wykaszarek, - uprawnienia do obsługi pilarek mechanicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 13 kwietnia 2025 r. za pośrednictwem linku lub na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem "Wydział Kadr - 5/ZPK/2025 SUW Miedary" - Bezpośredni link do oferty: https://gpw-katowice.pracujunas.pl/offer/69170-20017068/4476480 - Bezpośredni link aby aplikować: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?webid=AEFE1AAC-BF4A-4DCB-A628-1E8006E47090
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - - Bezpośredni link aby aplikować: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?webid=AEFE1AAC-BF4A-4DCB-A628-1E8006E47090, Termin: Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 13 kwietnia 2025 r.