StPr/25/1457
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
4 800 PLN
godziny pracy: 7:30-15:30 Praca na czas określony : 6 miesięcy
Zakres obowiązków:
1) realizacja zadań w ramach działań Dziennych Domów Pobytu znajdujących się w strukturze Toruńskiego Centrum Usług Społecznych w ramach projektu Między nami seniorami, w tym: prowadzenie dziennych list obecności i innych dokumentów niezbędnych w funkcjonowaniu Dziennego Domu;
2) organizowanie bezpiecznego pobytu uczestników zajęć;
3) sprawowanie codziennej opieki nad uczestnikami projektu;
4) wydawanie i podawanie posiłków, pomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej (w zależności od potrzeb);
5) organizacja uczestnikom czasu wolnego i opracowywanie planu pomocy;
6) organizacja i prowadzenie zajęć wspierająco- aktywizujących uczestników;
7) rozpoznawanie potrzeb socjalno-bytowych uczestników;
8) prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego funkcjonowania uczestników, pomoc w podejmowaniu aktywności społecznej;
9) nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego, współpraca z rodziną uczestnika;
10) zapewnienie opieki i bezpieczeństwa uczestnikom projektu podczas zorganizowanych wyjść, wycieczek i innych zajęć dodatkowych, odbywających się poza Dziennym Domem.
Miejsce pracy:
Dziewulskiego 41B, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Toruńskie Centrum Usług Społecznych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych
- A. Do konkursu mogą przystąpić osoby: spełniające wymagania określone w art. 6 ust. 1 pkt 1-3, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz posiadające niżej wymienione kwalifikacje: I. Wykształcenie: niezbędne: 1) wykształcenie min. średnie, 2) kwalifikacje w następujących zawodach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pielęgniarz, opiekun środowiskowy, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub minimum roczne doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbycie minimum 80-godzinnego szkolenia z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. II. Staż pracy: niezbędny: 1 rok. III. Inne: niezbędna: znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (podstawy Worda, Excela). IV. Predyspozycje osobowościowe: niezbędne: 1) wysoka kultura osobista, 2) posiadanie predyspozycji do pracy z osobami starszymi, niepełnosprawnymi i niesamodzielnymi, umiejętność komunikowania się z uczestnikami Dziennego Domu Pobytu, umiejętność kształtowania relacji międzyludzkich, cierpliwość, komunikatywność, odporność na stres, 3) nieposzlakowana opinia, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 5) bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dyskrecja, dokładność; V. Wymagania pozostałe: 1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, 2) brak prawomocnych wyroków za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) korzystnie z pełni praw publicznych, 4) wykazywanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie niezbędnym do wykonywania danego zawodu medycznego.
Inne wymagania:
A. Do konkursu mogą przystąpić osoby: spełniające wymagania określone w art. 6 ust. 1 pkt 1-3, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz posiadające niżej wymienione kwalifikacje: I. Wykształcenie: niezbędne: 1) wykształcenie min. średnie, 2) kwalifikacje w następujących zawodach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pielęgniarz, opiekun środowiskowy, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub minimum roczne doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbycie minimum 80-godzinnego szkolenia z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. II. Staż pracy: niezbędny: 1 rok. III. Inne: niezbędna: znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (podstawy Worda, Excela). IV. Predyspozycje osobowościowe: niezbędne: 1) wysoka kultura osobista, 2) posiadanie predyspozycji do pracy z osobami starszymi, niepełnosprawnymi i niesamodzielnymi, umiejętność komunikowania się z uczestnikami Dziennego Domu Pobytu, umiejętność kształtowania relacji międzyludzkich, cierpliwość, komunikatywność, odporność na stres, 3) nieposzlakowana opinia, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 5) bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dyskrecja, dokładność; V. Wymagania pozostałe: 1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, 2) brak prawomocnych wyroków za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) korzystnie z pełni praw publicznych, 4) wykazywanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie niezbędnym do wykonywania danego zawodu medycznego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wiesława Eich
Nr telefonu:
566118945
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru, 2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji oraz stażu pracy, opatrzony klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2019 r. poz.1781.), 3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia zawodowe, 4) dokumenty potwierdzające staż pracy w szczególności: kopie świadectw pracy lub zaświadczenia o zakończonych bądź kontynuowanym zatrudnieniu, kserokopie umów cywilnoprawnych oraz zaświadczeń z odbytych staży, przygotowań zawodowych oraz innych form praktyk zawodowych lub wolontariatu potwierdzającego zdobyte doświadczenie, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej potwierdzeniem zdobytego doświadczenia może być wpis/wypis do/z ewidencji działalności gospodarczej, 5) oświadczenie o tym, że osoba ubiegająca się o stanowisko: - spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 pkt 1-3, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), - spełnia wymagania określone w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.), - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, - zapoznała się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu. Mile widziana opinia z miejsc pracy. Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim. C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru: Termin składania ofert: do dnia 23 września 2025 r. do godz. 10:00. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór ofert nr 46/2025 w siedzibie TCUS przy ul. Marii Konopnickiej 13, sekretariat pokój 41 (4 piętro). Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. jednostki. D. Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Toruńskie Centrum Usług Społecznych z siedzibą przy ul. Marii Konopnickiej 13 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo [email protected]. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Toruńskie Centrum Usług Społecznych ul. Marii Konopnickiej 13, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w naborze, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do postępowania. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób można odebrać osobiście w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty po upływie tego terminu zostaną zniszczone. Informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.tcus.bip-e.pl Toruńskie Centrum Usług Społecznych. Toruńskie Centrum Usług Społecznych informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres emailowy lub telefonicznie. Toruń, dnia 11 września 2025 r. Z upoważnienia Prezydenta Miasta Torunia Patrycja Skrzynecka p.o. Dyrektora TCUS
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail