StPr/24/1064
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa zamówień ze sklepu internetowego; przygotowywanie dokumentów przewozowych i sprzedażowych; nadzór i kontrola procesu sprzedaży produktów w internecie; koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego na rynku; aktualizacja asortymentu sklepu i strony internetowej; monitorowanie działań konkurencji pod kontem cenowym i posiadanego asortymentu; kontakt z klientami sklepu
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Organizator obsługi sprzedaży internetowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- wykształcenie min. średnie; staż pracy - 6 m-cy; komunikatywność; spostrzegawczość; bardzo wysokie kompetencje interpersonalne; otwartość; zaangażowanie w powierzane zadania; indywidualne podejście do klienta; samodzielność w pracy; wytrwałość
Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie; staż pracy - 6 m-cy; komunikatywność; spostrzegawczość; bardzo wysokie kompetencje interpersonalne; otwartość; zaangażowanie w powierzane zadania; indywidualne podejście do klienta; samodzielność w pracy; wytrwałość
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie