StPr/25/9273
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 727 do 7 364 PLN
pracodawca oferuje: - dodatek za wysługę lat, - Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. wczasy pod gruszą, - kasa zapomogowo-pożyczkowa.
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa działań PR i promocji UCK, prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz realizację projektów wizerunkowych i promocyjnych,
- od tworzenia materiałów online i DTP, przez produkcję wideo, po współtworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00, 7.30-15.30.
Miejsce pracy:
Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- - wykształcenie adekwatne do obowiązków na stanowisku - min. średnie (mile widziane wyższe), umiejętności: - doświadczenie zawodowe w obszarach takich jak PR, komunikacja, media, marketing, agencje reklamowe, wydawnictwa, studia projektowe lub redakcje, - umiejętność obsługi programów graficznych, w szczególności pakietu Adobe, - doświadczenie w tworzeniu grafik na potrzeby komunikacji online (strona www, mailingi, social media), - umiejętność przygotowywania grafik na potrzeby DTP (m.in. plakaty, banery, ulotki, informatory itp.), - doświadczenie w dodawaniu i aktualizacji treści w systemach CMS, - umiejętność koordynowania procesu przygotowania i zamawiania materiałów graficznych oraz gadżetów do druku, - umiejętność redagowania prostych treści informacyjnych i materiałów promocyjnych, - umiejętność tworzenia animacji, krótkich form wideo i rolek oraz znajomość podstawowych technik montażu, - doświadczenie w postprodukcji materiałów wideo, - znajomość zasad prowadzenia i obsługi komunikacji w mediach społecznościowych, - praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office, - wysokie poczucie estetyki oraz umiejętność pracy kreatywnej, a także wykonywania zadań zgodnie z określonymi wytycznymi (w tym z zasadami księgi marki UCK), - umiejętność pracy pod presją czasu, - skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły. Mile widziane: - znajomość wymogów dostępności WCAG 2.0, - znajomość trendów social media oraz formatów video obowiązujących na platformach takich jak Facebook, YouTube, - znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację. Gotowość do okazjonalnego uczestnictwa w wydarzeniach, takich jak konferencje czy pikniki zdrowotne organizowane w weekendy lub w godzinach popołudniowych.
Inne wymagania:
- wykształcenie adekwatne do obowiązków na stanowisku - min. średnie (mile widziane wyższe), umiejętności: - doświadczenie zawodowe w obszarach takich jak PR, komunikacja, media, marketing, agencje reklamowe, wydawnictwa, studia projektowe lub redakcje, - umiejętność obsługi programów graficznych, w szczególności pakietu Adobe, - doświadczenie w tworzeniu grafik na potrzeby komunikacji online (strona www, mailingi, social media), - umiejętność przygotowywania grafik na potrzeby DTP (m.in. plakaty, banery, ulotki, informatory itp.), - doświadczenie w dodawaniu i aktualizacji treści w systemach CMS, - umiejętność koordynowania procesu przygotowania i zamawiania materiałów graficznych oraz gadżetów do druku, - umiejętność redagowania prostych treści informacyjnych i materiałów promocyjnych, - umiejętność tworzenia animacji, krótkich form wideo i rolek oraz znajomość podstawowych technik montażu, - doświadczenie w postprodukcji materiałów wideo, - znajomość zasad prowadzenia i obsługi komunikacji w mediach społecznościowych, - praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office, - wysokie poczucie estetyki oraz umiejętność pracy kreatywnej, a także wykonywania zadań zgodnie z określonymi wytycznymi (w tym z zasadami księgi marki UCK), - umiejętność pracy pod presją czasu, - skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły. Mile widziane: - znajomość wymogów dostępności WCAG 2.0, - znajomość trendów social media oraz formatów video obowiązujących na platformach takich jak Facebook, YouTube, - znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację. Gotowość do okazjonalnego uczestnictwa w wydarzeniach, takich jak konferencje czy pikniki zdrowotne organizowane w weekendy lub w godzinach popołudniowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Kandydaci proszeni są o aplikowanie do oferty pracy poprzez wypełnienie formularza - link poniżej https://uck.traffit.com/public/form/a/13789bc90f0267cf2e4b091fe5b9d85e75344a66 LUB bezpośrednio porzez stronę www.uck.pl - zakładka KARIERA Jeśli posiadasz portfolio lub przykłady swoich prac, prześlij je w formacie PDF lub jako link do portfolio online. Dołączenie materiałów będzie dodatkowym atutem.

Zaloguj się przez Facebook