StPr/25/12181
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
+ dodatki
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu - prowadzenie kalendarza spotkań,
- organizacja narad i szkoleń,
- codzienna obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczty elektronicznej, przesyłek kurierskich, systemu eDoręczeń),
- rejestracja korespondencji w systemie informatycznym,
- wystawianie i ewidencjonowanie poleceń wyjazdów służbowych,
- prowadzenie korespondencji, w tym redagowanie pism zleconych przez dyrekcję Oddziału,
- prowadzenie elektronicznego rejestru petycji, skarg, wniosków i listów,
- wykonywanie czynności związanych z obiegiem dowodów księgowych,
- wykonywanie funkcji koordynatora ds. szkoleń oraz prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników Oddziału,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku,
- prowadzenie archiwum zakładowego.
Miejsce pracy:
Piękna 1, 15-282 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Pracodawca:
NARODOWY BANK POLSKI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Wymagania: - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: administracja, rachunkowość, finanse, prawo), - bardzo dobra znajomość obsługi komputera i praktycznego korzystania z oprogramowania MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Point, - umiejętność formułowania logicznych wypowiedzi pisemnych oraz ustnych, - umiejętność analitycznego myślenia, - wysokie umiejętności organizacyjne, - zdolność planowania pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie, sumienność i dokładność, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Dodatkowym atutem będzie: - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - gotowość do podnoszenia kwalifikacji, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - przeszkolenie i doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego. Miejsce wykonywania pracy: Białystok Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Zgłoszenia wyłącznie przez stronę: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: administracja, rachunkowość, finanse, prawo), - bardzo dobra znajomość obsługi komputera i praktycznego korzystania z oprogramowania MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Point, - umiejętność formułowania logicznych wypowiedzi pisemnych oraz ustnych, - umiejętność analitycznego myślenia, - wysokie umiejętności organizacyjne, - zdolność planowania pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie, sumienność i dokładność, - znajomość j. polskiego w stopniu biegłym. Dodatkowym atutem będzie: - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - gotowość do podnoszenia kwalifikacji, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - przeszkolenie i doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego. Miejsce wykonywania pracy: Białystok Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Zgłoszenia wyłącznie przez stronę: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/

Zaloguj się przez Facebook