StPr/25/1457
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 700 do 9 700 PLN
w tym dodatek funkcyjny + dodatek stażowy zgodnie z Regulaminem wynagradzania (w zależności od udokumentowanego stażu pracy), + świąteczne świadczenia pieniężne, + nagrody jubileuszowe, + zniżki pracownicze na spektakle. + możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie, + możliwość szkoleń i rozwoju umiejętności
Zakres obowiązków:
Nabór na stanowisko pracy.
Osoba będąca na stanowisku zastępcy Dyrektora ds. Administracyjnych, wspiera Dyrektora Teatru w realizacji wyznaczonych celów oraz sprawuje nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem administracyjnym, organizacyjnym i technicznym Teatru, w szczególności:
• planuje, koordynuje i nadzoruje pracę wszystkich podległych komórek organizacyjnych oraz współdziała z komórkami podlegającymi bezpośrednio Dyrektorowi,
• współdziała w konstruowaniu planów pracy Teatru i nadzoruje ich realizację,
• zastępuje Dyrektora podczas jego nieobecności oraz przejmuje kompetencje określone zakresem pełnomocnictwa,
• dokonuje wyboru wykonawców, przygotowuje umowy z wykonawcami, kontroluje i zatwierdza wykonanie prac zleconych,
• podejmuje działania w celu pozyskania środków finansowych na działalność Teatru i MFSL
Praca w systemie jednozmianowym od PN do PT pomiędzy godz. 7.30-16.30.
Umowa o pracę na czas określony.
Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 20, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Pracodawca:
Teatr Lalek Banialuka im. J. Zitzmana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- nawiązywanie kontaktów, - organizować i koordynować pracę zespołu,
- Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne i/lub zarządzanie i/lub finansowe), - min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz projektami, - znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania instytucji kultury, w szczególności: * ustawy o finansach publicznych, * ustawy o rachunkowości, * ustawy prawo zamówień publicznych, * ustawy o ochronie danych osobowych, * ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, - sprawozdawczość wynikająca z zakresu obowiązków, - pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność, - brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Predyspozycje: - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminowość realizacji zadań, - umiejętność rozwiązywania konfliktów. Mile widziane: - doświadczenie/wiedza w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów. - doświadczenie zawodowe w środowisku kultury lub organizacji podobnej działalności, O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnopsrawności.
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne i/lub zarządzanie i/lub finansowe), - min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz projektami, - znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania instytucji kultury, w szczególności: * ustawy o finansach publicznych, * ustawy o rachunkowości, * ustawy prawo zamówień publicznych, * ustawy o ochronie danych osobowych, * ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, - sprawozdawczość wynikająca z zakresu obowiązków, - pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność, - brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Predyspozycje: - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminowość realizacji zadań, - umiejętność rozwiązywania konfliktów. Mile widziane: - doświadczenie/wiedza w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów. - doświadczenie zawodowe w środowisku kultury lub organizacji podobnej działalności, O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnopsrawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Serafin-Brykczyńska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: Obowiązkowe na etapie aplikacji: - CV, - List motywacyjny, - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (podpisane odręcznie), - Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (podpisane odręcznie). Pozostałe dokumenty: dostarczane dopiero w kolejnym etapie rozmowy rekrutacyjnej: Oświadczenie: (podpisane odręcznie), - o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za nieumyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (podpisany odręcznie), Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy, Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW Zainteresowane osoby mogą składać dokumenty: a) fizycznie: w zamkniętej kopercie z opisem: Nabór na stanowisko pracy: Z-ca/czyni Dyrektora ds. Administracyjnych w pokoju nr 22, 1 piętro Teatru Lalek Banialuka ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej, b) elektronicznie: e-mailem na adres [email protected] w temacie wpisując Nabór na stanowisko pracy: Z-ca/czyni Dyrektora ds. Administracyjnych do dnia 25 stycznia 2026 r. Szczegółowe informacje na stronie: https://bip.banialuka.pl/153/rekrutacja/zastepca-dyrektora-ds-administracyjnych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Zaloguj się przez Facebook