OSOBA WYKONUJĄCA CZYNNOŚCI TECHNICZNE W WYDZIALE NAUK O ZDROWIU INNOWACYJNYM CENTRUM  SYMULACJI MEDYCZNEJ

OSOBA WYKONUJĄCA CZYNNOŚCI TECHNICZNE W WYDZIALE NAUK O ZDROWIU INNOWACYJNYM CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 806 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2186

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN

Zakres obowiązków:
Wsparcie techniczne nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia w salach umiejętności praktycznych tj. laboratoriach i pracowniach kierunków Pielęgniarstwo i Położnictwo,
-Wypełnianie zadań związanych z planowaniem i realizacją zamówień do prowadzenia procesu dydaktycznego, ewidencją zakupów, organizacją szkoleń,
-Przygotowywanie sprzętu przed zajęciami, sprawdzenie kompletności oraz sprawności zestawów i urządzeń,
-Ocena sprawności i kompletności powierzonego sprzętu po zakończeniu zajęć symulacyjnych, porządkowanie sal po zakończonych zajęciach,
-Przygotowanie do zajęć i porządkowanie po zajęciach,
-Wypełnianie zadań związanych z serwisowaniem, gwarancjami, przeglądami sprzętu dostępnego w salach.
-Planowanie zajęć praktycznych, ustalanie terminów
z prowadzącymi zajęcia.
-Sporządzanie i procedowanie wniosków na zajęcia praktyczne.
-Sporządzanie stosownych umów na potrzeby realizacji zajęć.
-Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia zajęć.
-Archiwizacja dokumentów.
-Współpraca z innymi jednostkami UO oraz placówkami medycznymi. Praca w godz. 7:30-15:30.


Miejsce pracy:
Katowicka 68, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Pracodawca:
Uniwersytet Opolski

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, Mile widziana znajomość w stopniu komunikatywnym B1/B2.Biegła znajomość języka polskiego w przypadku cudzoziemców potwierdzona certyfikatem Bardzo dobra znajomość pakietu Office.Rzetelność, dokładność, umiejętność organizacji pracy własnej.Gotowość do podejmowania wyzwań i rozwijania swoich kompetencji. Umiejętność pracy pod presją czasu.


Inne wymagania:
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, Mile widziana znajomość w stopniu komunikatywnym B1/B2.Biegła znajomość języka polskiego w przypadku cudzoziemców potwierdzona certyfikatem Bardzo dobra znajomość pakietu Office.Rzetelność, dokładność, umiejętność organizacji pracy własnej.Gotowość do podejmowania wyzwań i rozwijania swoich kompetencji. Umiejętność pracy pod presją czasu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dawid Obłój

Wymagane dokumenty:
Podanie o zatrudnienie skierowane do Kanclerza UO. - CV. - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania na stronie www.uni.opole.pl/dokumenty-do-pobrania. - Klauzula informacyjna dla kandydatek/kandydatów do pracy w Uniwersytecie Opolskim - dostępna na stronie Klauzula-informacyjna-dla-kandydatek-kandydatow-do-pracy-w-UO.docx - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe. - Informacja dla kandydatki/kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych (Zarządzenie 143/2024 Rektora Uniwersytetu Opolskiego z dnia 14 listopada 2024 r.) Załącznik nr 2 umieszczony poniżej. - Oświadczenie o niekaralności w związku z obowiązkami wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym - w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Zaświadczenie z KRK będzie wymagane w przypadku zatrudnienia kandydatki / kandydata w UO zgodnie z Zarządzeniem 28/2024 Rektora UO z dn. 22.03.2024 r. https://monitor.uni.opole.pl/zarzadzenie/wprowadzenia-zasad-przedkladania-dokumentow-z-krajowego-rejestru-karnego-oraz-innych-dokumentow-przez-studentow-pracownikow-doktorantow-szkoly-doktorskiej-oraz-innych-osob-w-zwiazku-z-obowiazkami-wy/ Na dokumentach należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Miejsce i sposób złożenia dokumentów: - Osobiście w pokoju 008 lub 40, budynek Wydziału Nauk o Zdrowiu, ul. Katowicka 68, w godzinach pracy tj. 8.00-15.00; W okresie od dnia 24.12.2025 do dnia 02.01.2026 Wydział Nauk o Zdrowiu nie pracuje w związku z przerwą Świąteczną. - Drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu dokumentów do Wydziału Nauk o Zdrowiu, Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na stanowisko referent/samodzielny referent BWNOZ na adres: Uniwersytet Opolski, Wydział Nauk o Zdrowiu, ul. Katowicka 68, 45-061 Opole -Drogą mailową na adres [email protected] W przypadku wysłania dokumentów droga mailową w temacie maila należy wpisać Konkurs na stanowisko techniczne WNOZ-CSM należy przesłać komplet dokumentów, Dodatkowe informacje ( np: wyżywienie, dowóz przez pracodawcę do miejsca pracy, zakwaterowanie): -Komisja zastrzega sobie prawo do zaproszenia tylko wybranych kandydatów. -Nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną uznane będzie za rezygnację kandydata z udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. -Nie poinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty. -Informujemy, iż nadesłanych ofert i dokumentów nie zwracamy. Zgłoszenia i dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. -Konkurs organizowany zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696). Klauzula informacyjna dla kandydatek/kandydatów do pracy w UO Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż: -Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. tel. +48 77 452 70 02, e-mail: [email protected]. -Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail [email protected], lub pisemnie na adres jak w pkt 1. -Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego na stanowisko określone w ogłoszeniu. W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt 13 Kodeksu pracy podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt 46 Kodeksu pracy podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (podjęcie działań przed zawarciem umowy). Inne dane podane w tym celu będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), a w przypadku danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. W odniesieniu do zatrudnienia nauczycieli akademickich podstawą przetwarzania danych jest również art. 119 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. -Informujemy o przysługującym prawie do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem ich wcześniejszego przetwarzania. -Informujemy również o przysługującym prawie dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także o prawie wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. -Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne. -Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Uniwersytet Opolski zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych w tym dotyczące dostawcy sytemu, który jest wykorzystywany do zarządzania procesem rekrutacji oraz na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu. -Uniwersytet Opolski będzie przetwarzał dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowniczych jeżeli zostanie na to wyrażona zgoda, którą można odwołać w dowolnym czasie. -Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez następujący okres: Przez czas trwania obecnego procesu rekrutacyjnego, następnie dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 (trzech) miesięcy od daty zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia przez kandydatkę/kandydata odrębnej zgody (o której mowa w pkt 8), dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 6 (sześciu) miesięcy od daty zakończenia rekrutacji lub do momentu wycofania tej zgody. -Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. (Podpis kandydatki/kandydata) Dodatkowe zgody: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres określony w Kodeksie pracy Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, wykraczających poza zakres określony w Kodeksie pracy, na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego. (Podpis kandydatki/kandydata) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii Załącznik nr 1 .. (miejscowość, data) (nazwisko i imię) (obywatelstwo) OŚWIADCZENIE Oświadczam, że nie byłem/-am: prawomocnie skazany/-a za czyny zabronione odpowiadające przestępstwom związanym z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi, o których mowa w ustawie o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304 z późn. zm.). Jestem świadomy/-a odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. (Podpis kandydatki/kandydata) Załącznik nr 2 .............................. (miejscowość, data) Pan/Pani ........................................ (imię, nazwisko) ....................................... (dane do kontaktu) Informacja dla kandydatki/kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym w dniu ................................(data) procesem ubiegania się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby informuję Pana/Panią, że w Uniwersytecie Opolskim obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych z dnia 15 listopada 2024 r. Procedura jest dostępna na stronie: https://monitor.uni.opole.pl/wp-content/uploads/zalacznik_do_ZR_143_2024_procedura-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych-w-UO.pdf Przyjęto do wiadomości: . imię i nazwisko

Sposób przekazania dokumentów:
Termin: Dokumenty należy złożyć w okresie od dnia 24.12.2025 do dnia 02.01.2026 Wydział Nauk o Zdrowiu nie pracuje w związku z przerwą Świąteczną.
Dodano: 23.12.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 372003
Udostępnij:
Dodano: 23.12.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 372003

Zobacz inne oferty

Do góry