StPr/25/1252
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 458 PLN
Zakres obowiązków:
Realizowanie zadań w Zespole ds. rodzinnej pieczy zastępczej, a w szczególności:
a) pomoc rodzinom zastępczym w nawiązaniu wzajemnego kontaktu,
b) zapewnienie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci,
w tym pedagogicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej,
c) organizacja i udział w posiedzeniach dotyczących oceny sytuacji dziecka umieszczonego
w pieczy zastępczej,
d) organizacja i udział w posiedzeniach dotyczących oceny rodziny zastępczej oraz prowadzącego rodzinny dom dziecka,
e) udzielanie indywidualnych konsultacji i porad rodzinom zastępczym zgłaszającym się
o pomoc,
f) planowanie i merytoryczne opracowywanie działań o charakterze informacyjnym
i profilaktycznym skierowanych do kandydatów na rodziny zastępcze, rodzin zastępczych
i usamodzielnianych wychowanków
Miejsce pracy:
ŚW. SEBASTIANA 1a, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B, doświadczenie w zawodzie, doświadczenie w pracy w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kłos
Nr telefonu:
76 729 92 86
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail