StPr/25/7643
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 460 do 6 050 PLN
wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia. Do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy.
Zakres obowiązków:
Rozpoznanie sytuacji, diagnozowanie i udzielanie pomocy pedagogicznej ofiarom przemocy w rodzinie, opracowanie indywidualnych planów pomocy ofierze przemocy w rodzinie, udzielanie poradnictwa i konsultacji wychowawczych, potwierdzenie grup wsparcia i edukacyjnych dla ofiar w rodzinie w tym dzieci i młodzieży, monitorowanie sytuacji osób przebywających w specjalistycznym ośrodku wsparcia w trakcie i po pobycie w ośrodku, współpraca z instytucjami zajmującymi się przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, prowadzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw.
Praca od poniedziałkudo piątku w godzinach: 7-15 lub 11-19.
Miejsce pracy:
Rataja, 83-031 Rusocin, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - ukończone studia II stopnia na kierunku pedagogika o specjalności pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, pedagogika resocjalizacyjna lub studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, - brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: - doświadczenie w pracy na stanowisku pedagoga, zwłaszcza w pracy z dzieckiem i rodziną, - wiedza ogólna z zakresu kryzysu rodziny i interwencji kryzysu. - dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
Inne wymagania:
- ukończone studia II stopnia na kierunku pedagogika o specjalności pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, pedagogika resocjalizacyjna lub studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, - brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: - doświadczenie w pracy na stanowisku pedagoga, zwłaszcza w pracy z dzieckiem i rodziną, - wiedza ogólna z zakresu kryzysu rodziny i interwencji kryzysu. - dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 773 20 85
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art.22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy tj. Imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, - dokumenty potwierdzające wykształcenie, - dokumenty potwierdzające wymagający staż pracy, - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętności, - kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebnie zbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych podpisane przez kandydata. - oświadczenie o treści: Zapoznałem/-ałam się z Zarządzeniem Nr 9 /2024 z dnia 17 września 2024 r. w sprawie: ustalenia Regulaminu określającego wewnętrzną procedurę zgłaszania naruszeń prawa w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim i podejmowania działań następczych. (treść dostępna pod adresem https://powiat-gdan-ski.biuletyn.net/?bip=1&cid=428 ) Dokumenty przedkładane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzurą , "za zgodność z oryginałem" Termin składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pedagoga w Specjalistycznym Ośrodku Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej, w terminie do dnia 24 października 2025 do godz. 12.00. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: - oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodności oryginałem kserokopie: świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń; - zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku; - zaświadczenie o niekaralności. Dodatkowych informacji udziela Pan Marek Hojczyk zastępca Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim, ul. prof. M . Raciborskiego 2a tel 58 773 20 85 w 217, w godzinach urzędowania PCPR.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta