StPr/25/0721
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 000 PLN
Zakres obowiązków:
Realizacja w Urzędzie Miejskim w Barczewie zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do tej ustawy przewidzianych dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Nadzór i koordynacja pracy Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Miejskim w Barczewie.
Godziny pracy: Poniedziałek 8:00-16:00, Wtorek-Piątek 7:00-15:00
Miejsce pracy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Barczewie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
8
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - pakiet programów office, Poświadczenie bezpieczeństaw ( dostęp do informacji niejawnych), prawo jazdy kat. B
- Wymagania: zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW lub SKW. Wymagania dodatkowe pracodawcy: 1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, 2) znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, 3) doświdczenie zawodowe w zakresie ochrony informacji niejawnych, 4) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, 5) znajomość terenu Gminy Barczewo, 6) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office), 7) prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie do celów służbowych samochodem osobowym w celu wykonywania zadań w terenie, 8) predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, obowiązkowość, terminowość, rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy zespołu, umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy wlasnej oraz pracy w zespole, wysoka kultura osobista. Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
Inne wymagania:
Wymagania: zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW lub SKW. Wymagania dodatkowe pracodawcy: 1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, 2) znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, 3) doświdczenie zawodowe w zakresie ochrony informacji niejawnych, 4) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, 5) znajomość terenu Gminy Barczewo, 6) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office), 7) prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie do celów służbowych samochodem osobowym w celu wykonywania zadań w terenie, 8) predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, obowiązkowość, terminowość, rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy zespołu, umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy wlasnej oraz pracy w zespole, wysoka kultura osobista. Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Zalewska-Wójcik
Nr telefonu:
895148346
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy składać do dnia: 03.11.2025 r. do godz. 16:00. Szczegóły oferty: https://bip.barczewo.pl/5465/ogloszenie-o-naborze-na-urzednicze-stanowisko-pracy-pelnomocnik-ds-ochrony-informacji-niejawnych-w-urzedzie-miejskim-w-barczewie.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook