PIONKI - ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - BACK OFFICE

PIONKI - ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - BACK OFFICE

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/1808



Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 300 PLNZakres obowiązków:
Zadania:

• wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy
• utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
• koordynacja przepływu informacji między Klientami, a wewnętrznymi działami Firmy
• obsługa procesu około sprzedażowego
• przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji
• wprowadzanie zamówień do systemu
• monitorowanie stanu realizacji
• dbanie o sprawny obieg dokumentacji
• monitorowanie należności
• kontaktowanie z firmami transportowymi

Miejsce pracy: ZAKŁADOWA 7, 26-670 Pionki, powiat: radomski, woj: mazowieckie
Pracodawca: KPS FOOD SP. Z O. O.
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • obsługa komputera, pakiet MS Office, prawo jazdy kat B
  • [Umiejętność 2] : bardzo dobrej praktycznej znajomości programów z pakietu Office, w szczególności programu Excel; umiejętności logicznego, analitycznego myślenia [Umiejętność 1] : znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie; pro-aktywności w działaniu, kreatywności, zaangażowania; dobrej organizacji pracy [Inne] : Oferujemy: • ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmie • przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze • niezbędne narzędzia pracy • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych • możliwość nauki języka angielskiego i języka niemieckiego • benefity - zniżki na firmowe produkty • benefity - ubezpieczenie grupowe


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : bardzo dobrej praktycznej znajomości programów z pakietu Office, w szczególności programu Excel; umiejętności logicznego, analitycznego myślenia [Umiejętność 1] : znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie; pro-aktywności w działaniu, kreatywności, zaangażowania; dobrej organizacji pracy [Inne] : Oferujemy: • ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmie • przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze • niezbędne narzędzia pracy • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych • możliwość nauki języka angielskiego i języka niemieckiego • benefity - zniżki na firmowe produkty • benefity - ubezpieczenie grupowe

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dorota Stępień

Nr telefonu:
722 220 055

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 15.10.2024, 01:50
ID ogłoszenia: 27469
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2024, 01:50
ID ogłoszenia: 27469

Zobacz inne oferty

Do góry