StPr/25/1340
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Obowiązki:
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP przez pracowników firm
uczestnictwo w opracowywaniu procedur zapewniających przestrzeganie przepisów BHP i materiałów szkoleniowych z tego zakresu
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków i dokumentacji w tym zakresie
organizacja i przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP
współpraca z organami kontrolnymi
inne zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
budowanie kultury bezpieczeństwa poprzez proponowanie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo pracy
sprawozdawczość w zakresie BHP
Miejsce pracy:
PRZEMYSŁOWA 31, 26-670 Pionki, powiat: radomski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- obsługa komputera - pakiet programów office, Prawo kat. B, Książeczka Sanitarno - Epidemiologiczna
- [Umiejętność 2] : sumienność, dokładność i zaangażowanie umiejętność pracy w zespole, komunikatywność Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej [Umiejętność 1] : znajomość przepisów BHP oraz PPOŻ; dobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word); wysoka kultura osobista; dobra organizacja pracy własnej [Inne] : Oferujemy: ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmie przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze niezbędne narzędzia pracy możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wsparcie w procesie adaptacji codzienne obiady na stołówce pracowniczej możliwość nauki języka angielskiego, niemieckiego
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : sumienność, dokładność i zaangażowanie umiejętność pracy w zespole, komunikatywność Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej [Umiejętność 1] : znajomość przepisów BHP oraz PPOŻ; dobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word); wysoka kultura osobista; dobra organizacja pracy własnej [Inne] : Oferujemy: ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmie przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze niezbędne narzędzia pracy możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wsparcie w procesie adaptacji codzienne obiady na stołówce pracowniczej możliwość nauki języka angielskiego, niemieckiego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dorota Stępień
Nr telefonu:
722220055
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail